Economic, Stiri

Ikea a anunţat reduceri cu 50% pentru Black Friday 2013

Respectând tradiţia americană, magazinul Ikea instaurează în această vineri ziua reducerilor!

ikea_blackf_15305200

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa organizează în acest an primul Black Friday şi dedică trei zile reducerilor în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie. Reducerile vor ajunge până la 50%.

„Sunt 3 zile dedicate acestei activități: 29, 30 noiembrie și 1 decembrie, în care prețurile unor produse vor scădea cu până la 50%. Lista completă a produselor incluse în ofertă va fi publicată pe site-ul nostru după data de 25 noiembrie”, a declarat Daniela Stoican, PR Manager România la IKEA South-East Europe.

Deja magazinul a publicat lista de reduceri de până la 50% pe site. La reducerile de Black Friday 2013magazinul IKEA Băneasa propune produse de mobilier, accesorii și decorațiuni.

De pildă, masa extensibilă Bjursta este redusă de la 599 lei la 399 lei, un dulap Breim va avea de Black Friday preţul de 149 lei, de la 249 lei preţul normal, Comodă 5 sertare Hemnes este redusă de la 749 lei la 499 lei, iar balansoarul Poang va costa de Black Friday doar 399 lei de la 639 lei.

De asemenea, şi nemţii de la LIDL România au anunţat că vor intra în cursa reducerilor de Black Friday (29 noiembrie), cu reduceri de minim 50% la echipamente de gătit şi alte produse electrocasnice.

În Vinerea Neagră vei putea să achiziţionezi de la Lidl, la preţuri foarte avantajoase, echipamente de gătit şi alte produse electrocasnice.

Ce magazine s-au înscris în valul al doilea de reduceri

Comercianţii români au devansat cu o săptămână adevăratul Black Friday american care va avea loc abia vineri, 29 noiembrie. Americanii sărbătoresc Black Friday în ziua de după Ziua Recunoştinţei, care anul acesta va fi celebrată pe 28 noiembrie.

Pentru reducerile de la sfârşitul acestei săptămâni s-a înscris un număr la fel de mare de magazine online şi reţele tradiţionale de shopping.

În România, unii dintre cei mai mari retaileri au dat startul campaniei Blacj Friday 2013 cu o săptămână mai devreme. Pentru cei care nu au reuşit să achiziţioneze produsele dorite la preţuri reduse, mai există o şansă: al doilea val al campaniei, care va începe vinerea aceasta, scrie evz.ro.

Printre retailerii care au anunţat promoţii de Black Friday 2013 se numără şi QuickMobile, care a pregătit o nouă campanie, care va debuta pe 29 noiembrie la ora 9 dimineaţa. Reducerile la telefoane mobile, tablete şi accesorii vor fi de până la 99% din preţul afişat în prezent.

Lanţul de magazine MiniPrix, bazat pe conceptul de discount-uri şi preţuri mici la produse, a luat în serios conceptul de Black Friday şi aplică reduceri suplimentare la articolele de haine şi încălţăminte din stoc. Marţi, 26 noiembrie, MiniPrix propune reduceri de 50% sub egida „Marţi 3 ceasuri bune”.

În ziua de 29 noiembrie, MiniPrix propune conceptul de Pink Friday, cu mii de reduceri la produsele sale. Fiecare zi de până atunci are o abordare specifică: sunt zile cu 25% reducere la haine, 25% reduceri la încălţăminte, marţi, 26 noiembrie, Mini Prix propune reduceri de 50% sub egida „Marţi 3 ceasuri bune”. După Pink Friday, la MiniPrix urmează Mobile Saturday, sâmbătă 30 noiembrie, cu reduceri mai mari de pe smartphone.

Zeci de reclamaţii legate de Black Friday au fost făcute, în întreaga ţară, la Protecţia Consumatorului, majoritatea acestora vizând neonorarea comenzii făcute online, aplicarea incorectă a reducerilor şi stocurile insuficiente de produse, au declarat reprezentanţii ANPC.

În Bucureşti, dintre cele 130 de reclamaţii primite de vineri până luni dimineaţă, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au început la 22 noiembrie, au precizat reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Câteva zeci de astfel de reclamaţii s-au înregistrat şi în ţară, dar mai multe vor fi făcute, probabil, în această săptămână, potrivit oficialilor ANPC. Ca şi în alţi ani, mulţi oameni reclamă faptul că n-au mai putut să achiziţioneze produsele comandate online.

„Nu înţeleg că mailul care vine imediat după ce au făcut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a făcut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie să primească un mail cu numărul acesteia şi informaţii privind existenţa produselor comandate în stoc şi livrarea lor. În mailul care vine automat li se şi spune că vor fi contactaţi pentru confirmarea comenzii”, au arătat reprezentanţii ANPC.

Oamenii mai reclamă că, în unele cazuri, reducerea de preţ nu s-a făcut corect, ei motivând că preţul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decât cel din zilele de dinainte de Black Friday.

ANPC precizează că magazinele trebuie să aplice, cu acestă ocazie, reducerea celui mai mic preţ din ultimele 30 de zile. Totodată, în cazul în care un comerciant şi-a făcut reclamă că are stocuri suficiente sau că şi-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifică documentele privind stocurile, pentru a vedea dacă au fost informaţi corect consumatorii.

 

blank