IT&C, Stiri

Graph Search, noul motor de căutare lansat de Facebook

Graph Search, noul motor de căutare lansat de Facebook

Graph SearchDe luni, Facebook implementează noul motor de căutare îmbunătăţit pe care compania îl anunţa la inceputul anului 2013.

Denumit Graph Search, instrumentul permite utilizatorilor să realizeze căutari mult mai complexe, precum “restaurante din New York pe care prietenii mei le plac” sau “fotografii ale prietenilor mei dinainte de 1990”, şi să primească rezultate mai detaliate.

Nu toţi utilizatorii se pot bucura imediat de beneficiile noului serviciu lansat de Facebook. Va dura câteva săptămâni până când fiecare utilizator care are Facebook setat pe limba “US English” va avea noul instrument, însă câteva sute de mii vor dispune de noul motor de căutare chiar din această săptămână.

“În ultimele luni, zeci de milioane de utilizatori au ajutat să dezvolte şi să perfecţioneze produsul, prin simpla folosire a lui şi a trimiterii de feedback”, a transmis Facebook.

Îmbunătăţirile includ, pe lângă o acurateţe mai ridicată, o viteză mai mare a găsirii răspunsurilor. Astfel, similar cu Google, pe măsură ce începi să cauţi ceva, motorul de căutare îţi va sugera câteva variante pentru a scurta timpii de tastare.