„Mâncam o singură bucată de sushi pe zi”
Desi este imaginea celui mai vandut brand de lenjerie intima, Rosie Huntington-Whiteley povesteste ca nu i-a fost usor sa ajunga un model de succes.
Intr-un interviu acordat ziarului Observer, aceasta a vorbit despre relatia ei cu industria modei si felul in care s-a schimbat in cei 10 ani de cariera. Rosie a spus ca pentru tinerele modele, in ziua de azi este si mai greu, deoarece trebuie sa fie “mai adevarate ca niciodata”.
“Nu mai reprezinti o singura imagine. Isi doresc sa fii desteapta, sa ai pareri si personalitate” a declarat ea. “Toata lumea vrea sa te vada cazand”.
Rosie a mai povestit despre dificultatile pe care le-a avut cand a inceput sa lucreze in moda. De la un agent care a sfatuit-o sa manance doar o bucata de sushi pe zi, la un moment rusinos cand nu a stiut sa se imbrace adecvat evenimentului. “Am avut o experienta cu o pereche de cizme UGGs contrafacute. Imi amintesc ca intram intr-un restaurant purtandu-le si efectiv toata lumea s-a intors catre mine si a ras.”
Topmodelul a mai declarat ca si-ar dori sa existe o persoana capabila sa le dea sfaturi pertinente tinerelor fete. “Am simtit ca niciodata nu a fost nimic pentru mine. Nici un workshop, nici un om care sa-mi spuna cum sa ma imbrac la castinguri sau cum sa mananc sanatos”.