Actualitate, Featured

Defecțiunea survenită la Autobuzul afectat este una accidentală

Autobuzul afectat în acestă dimineață de probleme tehnice la sistemul de încălzire a fost retras imediat din circulatie si trimis catre service-ul OTOKAR. Autobuzele sunt în termenul de garanție, care este, în conformitate cu prevederile contractuale, de 8 ani de la livrare. În această perioadă, toate verificarile si interventiile (manopera, piese de schimb, deplasarea autobuzului la service OTOKAR) se realizează pe cheltuiala furnizorului.

Defecțiunea survenită la Autobuzul afectat este una accidentală, cauzată de o fisură la furtunul de alimentare a aerotermei. Pentru a preveni situații similare, service-ul OTOKAR a demarat o acțiune mai amplă, de verificare a acestui aspect la toate autobuzele livrate.

STB SA precizează că niciun călător nu a fost afectat de acest incident.
STB SA regretă incidentul produs și îi asigură pe călători că este unul izolat, iar transportul public se desfășoară în condiții de siguranță.

Facem precizarea că, în situația apariției unor defecte în traseu la autobuze, troleibuze și tramvaie, acestea sunt remediate operativ prin intervenții ale tehnicienilor STB SA sau, după caz, se dispune inlocuirea vehiculelor defecte.
Conducătorii de vehicule au responsabilitatea ca, la identificarea unei neconformități tehnice, să revină pentru remediere la garaj, nefiind permisă ieșirea vreunui vehicul în traseu decât în condiții de siguranță.
Conducătorii de vehicule sunt instruiți, în conformitate cu manualul de exploatare, asupra responsabilităților care le revin: la apariția unui defect de siguranță a circulației, situația este semnalizată la bord, ceea ce obligă salariatul să anunțe de îndată personalul tehnic și să aștepte intervenția tehnică, depanare sau retragere la garaj.

blank