Dan Negru
Showbiz

Dan Negru iubește litoralul românesc: „Pentru mine, Mamaia nu e despre roabele de șampanie ale beizadelelor din cluburi”

Dan Negru călătorește foarte mult și recent s-a întors dintr-o vacanță frumoasă în Japonia, dar iubește România, cu toate defectele ei. Dan Negru a transmis un mesaj celor care aleg să plece vara din țară că litoralul românesc nu este despre „roabe cu șampanie și pițipoance”, așa cum a rămas în mintea unora. Prezentatorul TV a explicat ce înseamnă pentru el Mamaia și ce amintiri are din concediile la mare, în România.

Pentru că unii români fug de Mamaia și de litoralul românesc, în general, Dan Negru a explicat că pentru el, marea din România reprezintă ceva mai mult decât prețuri uriașe și plaje lărgite sau cluburi.

Dan Negru

Lui Dan Negru îi place să meargă vara la mare, în România

Dan Negru a postat pe rețelele de socializare două imagini în care apare chiar el. Una a fost realizată de tatăl său, în anul 1973, iar cea de a doua a fost făcută de fiul lui, pe 23 iulie 2023. Totodată, prezentatorul TV a explicat ce înseamnă pentru el Mamaia.

„Prima fotografie mi-a făcut-o tata în 1973. A doua mi-a făcut-o Bogdan, băiatul meu, azi. Ambele la Mamaia. Până la urmă, marea e despre amintiri. Pentru mine, Mamaia nu e despre roabele de șampanie ale beizadelelor din cluburi, despre pițipoance, plaje lărgite sau prețuri exagerate.

Marea e despre amintiri! E despre fotografia făcută de tata acu 50 de ani. Și de Bogdan, azi. Cele mai bune fotografii sunt alea din sufletul tău. Despre asta e marea…’, a scris Dan Negru pe Facebook, unde a postat câteva fotografii.

Vara trecută, Dan Negru a mers la Venus împreună cu familia, acolo unde și-a sărbătorit și soția, fiind ziua ei de naștere, dar și pe fiica sa, Daria.

Recent, Dan Negru critica dur turismul românesc, după ce a fost în vacanță, în Japonia. Prezentatorul a fost foarte surprins de obiceiurile întâlnite pe continentul asiatic, precum și de felul în care japonezii își promovează brandul de țară. Iată cum a criticat Dan Negru turismul românesc, comparativ cu cel japonez.

„Mă uit cu ciudă la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu avem abțibildul ăsta. Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară, apoi i-am bagat în pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași.

Îl promovăm pe Dracula, care e invenția unui scriitor englez, Bram Stocker. La noi turismul e paradisul hoților, de la miniștri la hotelierii lacomi. Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială.

Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare. Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!’, povestea Dan Negru pe Facebook.

blank