IT&C, Stiri

Cum să îți faci profilul LinkedIn mai atrăgător pentru angajatori

Dacă te interesează propria imagine, sigur vei fi interesat de aceste propuneri

 linkedin

LinkedIn a devenit in ultimii ani o imensa baza de date de potentiali candidati, o colectie impresionanta de „carti de vizita”, unde milioane de oameni pot vedea cu ce te ocupi, cum arati, pe cine cunosti si cu ce te lauzi din punct de vedere profesional. De aceea cum te prezinti pe LinkedIn a devenit un factor esential atunci cand esti in cautarea unui nou job. wall-street.ro iti prezinta cateva idei pentru a atrage atentia potentialilor angajatori.

1. Seteaza-ti vizibilitatea – In perioada in care iti cauti activ un job, ocupa-te sa ai o vizibilitate cat mai mare, astfel incat ceilalti membri sa te poata remarca prin update-urile si activitatea ta pe LinkedIn. Pe de alta parte insa, nu vei vrea ca ceilalti colegi sau sefi sa observe persoanele cu care te conectezi, in conditiile in care vei dori sa te conectezi cu cat mai multi recruiteri sau Manageri din companiile din sfera ta de interes. Pentru a avea vizibilitatea setata diferentiat, intra la „privacy&settings” si de acolo la sectiunea „privacy control”, unde poti face schimbarile pe care le doresti, spune Elena Popa consilier de cariera pentru www.cvdesigners.ro.

2. Alege-ti o poza profesionala – Daca in CV includerea unei poze este optionala, pe LinkedIn este un „must have”. Poza trebuie sa fie cat mai profesional facuta si evident in tinuta business, sa fie social-atragatoare si nicidecum din categoria “poza de buletin”, „poza din concediu”, „poza de la nunta” sau “selfie”.

3. Creaza un sumar de impact – Sumarul este prima rubrica din profilul tau si de aceea are o importanta valoare. Trebuie sa contina cuvintele cheie care definesc experienta ta si abilitatile tale. De asemenea, trebuie sa includa cateva exemple de realizari sau proiecte reprezentative la care ai lucrat. De exemplu, daca lucrezi in marketing&PR si doresti sa iti continui cariera in acest domeniu, trebuie sa contina cuvintele cheie corespunzatoare, respectiv: marketing, brand management, public relations, advertisment, events planning, etc. 

blank