Câți știu care este modul în care funcționează marele motor de căutare Google? Oricine visează ca site-ul său să apară în prima pagină de rezultate, indiferent de cuvintele cheie pe care se bazează afacerea sa. Acest lucru nu este însă posibil fără a investi cunoștințe și strategii în optimizarea sa. Sunt anumite aspecte pe care orice administrator de site ar trebui să le cunoască și cu atât mai mult cu cât dorește anumite rezultate.

Experții agenției de publicitate E-Advertising – despre care se pot afla mai multe pe e-advertising.co, vin în întâmpinarea celor interesați despre cum pot obține o poziționare cât mai potrivită în pagina de rezultate Google.

Cum poate domina un site rezultatele căutării?

Pentru început trebuie să fie înțeleși anumiți termeni ce vor fi deseori utilizați în procesul de optimizare a site-ului. Spre exemplu, trebuie să se înțeleagă faptul că motoarele de căutare în general prezintă două funcții majore. În primul rând au în vedere construirea unui index și accesarea cu crawlere, iar apoi trebuie să pună la dispoziția utilizatorilor un top al site-urilor relevante, în funcție de cuvintele introduse. În funcție de interogările utilizatorilor, Google furnizează răspunsuri acestora prin redarea în paginile de rezultate a acelor pagini care se încadrează în criteriile de căutare, dar și care respectă condițiile pe care motorul le impune.

Tot în atribuțiile motorului intră misiunea de a clasa rezultatele după gradul de popularitate al fiecărui site ce oferă informațiile pe care utilizatorul le solicită. Pentru acesta, este relevant nu numai un conținut oarecare în cadrul site-ului, ci unul care să includă cuvinte cheie corespunzătoare. Căutările și clasificările pe care le realizează la ora actuală sunt foarte complexe. Astfel, motoarele reușesc să potrivească întrebările utilizatorilor cu o serie de rezultate relevante. Iată un motiv bine întemeiat pentru a pune la punct un site web, de a aduce îmbunătățirile necesare la nivel de SEO.

Experții în domeniu vor ști care sunt elementele esențiale în obținerea unei poziționări avantajoase în rezultatele generate de motorul Google, cum pot asigura popularitatea unui site și care este rolul unor informații valoroase în toată această ecuație. Ca rezultat, și utilizatorii vor fi mai mulțumiți de rezultatele ce li se generează, prin relevanța pe care acestea o au.

Așadar, rezultatele sunt oferite pe baza unor algoritmi ce urmăresc relevanța și popularitatea, dată de calitatea conținutului unui site.

Recomandări de la experții E-Advertising

Cei care doresc să ocupe un loc prioritar în clasamentul realizat de Google trebuie să aibă în vedere anumiți pași, însă implementarea acestora trebuie să fie făcută cu responsabilitate. Paginile site-ului trebuie să fie create pentru utilizatori, pentru potențiali clienți, după interesele și nevoile lor, nu îndeosebi pentru motoarele de căutare. Orice încercare de a păcăli cele două părți, utilizatorii și motorul, nu vor aduce în cele din urmă decât eșecul.

Un început bun este de a crea un site ce include o ierarhie clară, ce are în conținut linkuri. De preferat este ca fiecare pagină să poată fi accesibilă prin măcar un link static. Idealul este de a realiza un site folositor, care să reprezinte o sursă bogată de informații, cu un conținut precis și clar. Diverse elemente, precum este atributul ALT plasat în imagini spre exemplu, joacă un rol important în acest proces. În acest sens, specialiștii E-Advertising stau la dispoziția celor interesați cu detalii complete și cu soluții asemenea.