Atunci cand vor sa slabeasca, multe persoane incep sa mearga la sala, sa consume alimente sanatoase, precum cerealele intregrale, legume, carne slaba, grasimi sanatoase sau fructe.

Cum-combini-alimentele-ca-sa-slabesti--5-trucuri-pe-care-te-ajuta-sa-pierzi-rapid-kilogramele-in-plus-

Aceste masuri nu sunt gresite, insa nu sunt intotdeauna indeajuns sa pierzi in greutate. Modul in care combini alimentele este, de asemenea, foarte important. Astfel, pentru ca substantele nutritive sa fie absorbite corect in organism, trebuie sa acordam o mare atentie si modului in care combinam alimentele.

Iata mai jos cateva reguli pe care ar trebui sa le urmezi atunci cand vine vorba de combinatiile de alimente:

1. Proteinele si legumele verzi

Consumul de proteine slabe si de legume este cea mai buna combinatie de alimente pentru a pierde in greutate. Legumele verzi sunt o sursa excelenta de fibre si ajuta la reglararea nivelului de zahar din sange, dar si la o digestie mai buna. Ele contin, de asemenea, foarte multe vitamine, precum A, C sau E, dar si minerale, precum magneziu, cupru, fier si zinc. In schimb, proteinele slabe ajuta la atingerea mult mai rapida a senzatiei de satietate si la constructia masei musculare.

Astfel, din moment ce nu exista carbohidrati si amidon, organismul trece mai usor la arderea grasimilor si la eliberarea substantelor nutritive in corp, avand efect alcalinizant. Alcalinitatea contracareaza aciditatea, care apare in mod natural din alimentele pe baza de proteine si ajuta la pierderea in greutate.

2. Carbohidratii si legumele verzi

Carbohidratii, precum cartofii dulci, quinoa, ovazul, orezul brun sunt, sunt surse de energie pentru organism si sunt plini de substante nutritive. Ca sa nu ingrasa insa, acestia trebuie combinati cu legume, nu cu proteine.

Consumul de carbohidrati si proteine va duce la cresterea in greutate si va cere o mai mare energie digestiva, care iti a da o stare de somnolenta dupa masa. Daca consumi insa legume si carbohidrati, corpul tau va incepe imediat arderea acestora din urma.

3. Fructele se mananca simple

Cel mai bine este sa mananci fructele proaspete fara sa le combini cu alte alimente. Acestea se digera usor in organism, asa ca le poti manca oricand sau cel putin cu 30 de minute inainte de masa ori la doua ore dupa masa. Fructele solicita organismul sa arda carbohidratii si sa iti dea energie rapid.

4. Proteinele si grasimile

Consumul de grasimi cu proteine este o modalitate usoara de a stabiliza nivelul de zahar din sange si de a ajunge rapid la senzatia de satietate. Poti combina cu succes iaurtul grecesc cu nuci, migdale sau chiar ciocolata neagra.

5. Cafeaua si fructele

Cafeaua si fructele sunt ideale de consumat dimineata, inainte de antrenament. Deoarece se digera usor, fructele si cafeaua iti ofera energie rapida, iar organismul are doua surse de “combustibil”.