compania
IT&C

Compania Meta vrea să deschidă magazine fizice pentru a vinde produse

Compania cunoscută anterior sub numele de Facebook a discutat despre posibilitatea de a deschide magazine de vânzare cu mult înainte de a-și schimba numele Meta, arată Engadget.

Aparent, discuțiile despre deschiderea magazinelor fizice au început anul trecut, deși nu a fost finalizat nimic, iar proiectul ar putea ajunge totuși să fie întrerupt. Totuși, dacă Meta deschide puncte de vânzare fizice, se pare că acestea vor fi mai degrabă magazine de experiență care prezintă oamenilor dispozitivele dezvoltate de divizia sa Reality Labs, mai degrabă decât magazine ca puncte de vânzare.

Căști de realitate virtuală și tablete
Aceste dispozitive includ căștile de realitate virtuală Oculus Quest (în curând Meta Quest) și gadgeturile Portal , care au fost concepute în principal pentru apeluri video. Magazinele ar putea prezenta și ochelarii inteligenți cu realitate augmentată numiti Stories pe care Facebook i-a dezvoltat în parteneriat cu Ray-Ban.

Probleme pentru gigantul Facebook: a descoperit că nu este singur. Deja există o compania cu numele Meta.
Se arată că Meta își imaginează magazinele cu o estetică modernă, minimalistă și o plasare subtilă a mărcii. Compania a luat în considerare o mulțime de nume posibile, cum ar fi Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store și From Facebook.

Dacă Meta va îndeplini acest plan, primul său magazin de vânzare cu amănuntul/experience va fi situat în Burlingame, California, unde există un birou Reality Labs.