Povestea fascinantă a personajului care a strâns peste 445.000 de prieteni pe Facebook
Regăsirea identităţii naţionale! De aici au pornit reprezentanţii uneia dintre cele mai cunoscute campanii de publicitate, când s-au gândit la proiectul „ciobanului Ghiţă” din cadrul campaniei realizate de o cunoscută companie de telefonie.
Gheorghe Dănuleţiu, alias Ghiţă, are 29 de ani şi a fost ales în urma unei preselecţii la care au participat zece candidaţi. A terminat opt clase la şcoala din sat şi este cioban de la 14 ani, fiind singurul băiat dintr-o familie cu încă cinci fete.
Prin oierit duce o tradiţie începută de strămoşii familiei şi practică transhumanţa mergând aproape 300 de kilometri până la Zalău, unde rămâne din octombrie până în aprilie.
„Trebuia să găsim un personaj pentru care reţeaua şi viteza de date pot să schimbe total modul de viaţă, nu ca la oraş, unde interconectarea este o normalitate şi a fost folosită deja în mai multe campanii publicitare”, a spus Cătălin Dobre, de 29 de ani, angajat al biroului de la Bucureşti al agenţiei McCann, celcare l-a descoperit pe Ghiţă.
Ghiţă a câştigat în defavoarea celorlalţi datorită caracterului sociabil: „Este exact genul acela de personaj care te întâmpină şi care nu te lasă să pleci până nu îţi pune ceva de mâncare în faţă”, a mai spus Dobre.