Toamna iti ofera prilejul sa iti pui la punct silueta astfel incat orice urma lasata de leneveala din vacanta sa dispara ca si cum nu ar fi existat! Iar sezonul este unul abundent in alimente proaspete si sanatoase, perfecte pentru o operatiune de tonifiere a corpului tau.

Ce-mananci-toamna-ca-sa-slabesti--8-fructe-si-legume-care-te-ajuta-in-lupta-cu-kilogramele

Iata ce poti manca toamna ca sa slabesti!

1. Mere

Este sezonul merelor, un fruct de care trebuie sa profiti cat mai mult pentru un aport crescut de vitamine si de fibre. Marul este un aliment versatil pe care il poti prepara sub forma de suc sau il poti servi in locul unei gustari intre mesele principale. Nivelul scazut de saruri din mar te ajuta sa previi si eventualele probleme cauzate de retentia apei, sustin nutritionistii. In plus, fructele sunt proaspat culese in aceasta perioada.

2. Dovleac

Nu il privi doar ca pe un ornament pentru Halloween. Dovlecii sunt excelenti pentru o cura de slabire, au un continut caloric scazut, miezul lor fiind bogat in fibre, vitamine si minerale cu un continut ridicat de antioxidanti. Amestecat cu scortisoarta, nucsoara, vanilie si cateva alune sau nuci, poate fi o adevarata delicatesa.

3. Seminte de dovleac

Nu arunca semintele de dovleac pentru ca risti sa pierzi una dinre cele mai importante surse de minerale oferite de Mama Natura. Semintele de dovleac sunt ticsite cu fier, cupru, magneziu, mangan, fosfor, potasiu, zinc, seleniu si alte substante nutritive. In plus, grasimile monosaturate ale semintelor de dovleac te ajuta sa cresti ritmul metabolic al organismului si, astfel, sa scapi rapid de kilogramele acumulate in exces.

4. Scortisoara

Adauga scortisoara fara teama in diversele retete folosite in dieta ta de toamna! Aromatul condiment este plin de fibre, mangan, calciu si fier si stavileste rapid pofta de mancare, regland nivelul de zaharuri din sange si pe cel de insulina. Presara un praf de scortisoara intr-o cana de cacao cu lapte sau adaug-o intr-un desert dietetic cu mere.

5. Dafin

Foloseste frunzele de dafin la condimentarea mancarurilor: este metoda perfecta de a le da savoare fara sa adaugi sare in exces. Cu ajutorul frunzelor de dafin, tii la distanta acumularea grasimilor si retentia de apa.

6. Ghimbir

Consumul de ghimbir reduce cu 25% durerile musculare resimtite in urma unui efort fizic intens. Mai mult ghimbir in alimentatia ta, mai mult avant in practicarea exercitiilor fizice! Poate fi folosit pentru condimentarea salatelor, la garnituri sau in supa. Tine radacina de ghimbir in frigider pentru a te bucura mai mult timp de calitatile acesteia.

7. Salvie

Efectul digestiv puternic al salviei recomanda planta pentru condimentarea mancarurilor sau la prepararea ceaiurilor de salvie. Consumul acestora din urma intre mese reduce senzatia de foame resimtita in mod normal.

8. Bok Choy

O portie de salata chinezeasca Bok Choy contine doar 20 de calorii, dar este plina de fibre, calciu, potasiu, betacaroten si vitamina A. Continutul mare de apa al plantei iti va da senzatia de satietate, domolindu-ti pofta de mancare. Poate fi servita si in combinatie cu file de somon la gratar pe post de cina consistenta dupa o zi de munca presarata cu gustari frugale.