Campaniile Biano de promovare cu influenceri home & deco cresc vânzările magazinelor online partenere

La începutul anului 2020, 80% dintre brandurile din întreaga lume foloseau Instagram pentru marketing, potrivit unui sondaj al www.influencermarketinghub.com. Mai mult, 90% dintre proprietarii de magazine online consideră în prezent că marketingul prin influenceri este o formă eficientă de marketing (statistici din aprilie 2021, aceeași sursă).

În ultimii 2 ani, brandurile home & deco au început să utilizeze intens influenceri în strategia lor de marketing, în special în Europa. Raționamentul este simplu: sectorul home & deco are o natură atrăgătoare și extrem de vizuală a produselor sale. Urmăritorii adoră să se inspire pentru ideile lor de decor, care le vor influența achizițiile viitoare.

Biano are o comunitate de sute de mii de iubitori home & deco

www.biano.ro are o comunitate de peste 220.000 de pasionați de home & deco pe Facebook și Instagram.

Echipa Biano comunică activ cu aceste comunități home & deco prin profilurile lor de social media – și la nivel personal cu influencerii home & deco care sunt, de asemenea, membri de bază ai comunităților. Făcând acest lucru, Biano dobândește cunoștințe despre consumatorul final, prin interacțiunea zilnică din acele grupuri.

Pe baza acestui feedback conjugat, Biano a început să implementeze lunar campanii de marketing cu influenceri. Până în prezent, în România, Biano a desfășurat colaborări cu 30 influenceri și este în permanentă căutare de noi talente.

O altfel de experiență de cumpărături

În România, Biano a colaborat deja cu creatori de conținut precum Ioana Buru, Ioana Motoc, Ramona from DecoHomebyRamo, Krista Baias ș.a.

O campanie notabilă a fost și cea cu Dana Rogoz, actriță și persoană publică, pasionată de designul interior, care le-a prezentat urmăritorilor ei instrumentul de căutare prin imagini de la Biano.
Rezultatul a fost o creștere de 1.200% (când a fost lansată funcționalitatea) în utilizarea acestui instrument exclusiv de inteligență artificială, prin care utilizatorii pot căuta diverse obiecte de mobilier sau decorațiuni prin simpla încărcare a unei fotografii pe site.

Căutarea prin imagini asigură o coexistență armonioasă a comodității cumpărăturilor online și a experienței bogate de descoperire din magazinele fizice. În același timp, prin acest instrument, clienții pot compara prețurile, termenele de livrare și costurile, pentru a alege cea mai bună variantă pentru bugetele și nevoile lor. Prin urmare, căutarea prin imagini este o caracteristică excelentă, care trebuie prezentată în campaniile de promovare cu influenceri și care aduce valoare adăugată, prin îmbunătățirea experienței de cumpărături.

Autenticitate și recomandări de la alți utilizatori

„Din experiența noastră, magazinelor online le lipsesc resursele (atât financiare, cât și umane) pentru a produce conținut autentic, pe care audiența de pe rețelele de socializare îl cere. În acest fel, prin Biano și prin construirea acestei narațiuni vizuale în jurul produselor partenerilor noștri, le facem mai cunoscută oferta și ne conectăm la emoțiile umane. În același timp, reușim să promovăm produsele de decorare a locuințelor de la magazinele online mai mici, care capătă astfel o mai mare expunere, după ce sunt arătate pe conturile de socializare ale influencerilor. Rezultatul? Toate magazinele online home & deco înregistrate pe Biano câștigă mai multă expunere”, comentează Anežka Přikrylová, Brand Manager Biano.

Oameni adevărați în case adevărate – acesta este crezul Biano. Și datorită rețelei largi de influenceri, bloggeri și creatori de conținut din comunitatea online home & deco construită în fiecare piață, marketplace-ul este foarte prezent printre iubitorii de mobilă și decorațiuni interioare din online.

Datorită feedback-ului de la utilizatori reali, echipa Biano caută întotdeauna tendințe emergente și folosește aceste observații de la comunitățile locale în dezvoltarea noilor sale caracteristici. În curând, marketplace-ul home & deco va lansa o nouă funcționalitate, care a fost alimentată direct de feedback-ul din comunitățile online și va ajuta clienții cu selecția produselor pe baza recenziilor altor clienți. Mai mult, magazinele partenere Biano vor beneficia de această nouă caracteristică care va fi lansată oficial în această toamnă.