Telespectatorii care au urmărit meciul dintre Jelena Ostapenko şi Elina Svitolina, din sferturile turneului de la Miami, ar fi putut crede că jucătoarea din Letonia a luat exemplul Simonei Halep şi a trecut de la Adidas la Nike.

Angajaţii WTA au gafat atât după primul set, cât şi la finalul sfertului de finală câştigat de Jelena cu 7-6(3), 7-6(5). Pe grafica în care era prezentată statistica, preluată de toate televiziunile care au transmis meciul, între care şi ESPN sau Digisport, jucătoarea din Letonia a apărut într-un tricou Nike, deşi pe teren evolua în echipament Adidas. Sigur că Ostapenko nu a procedat la fel ca şi Halep, în ciuda faptului că a fost văzută cu logoul Nike miercuri seară, aflându-se în continuare sub contract cu fostul sponsor al Simonei.

Citeste si...
Orban afirmă că după ce Brăila va avea bazin olimpic de înot, vor aparea noi oportunitați pentru oraș

Cum s-a ajuns la această situaţie ilară

Momentul a fost cu atât mai ilar cu cât Svitolina, care chiar poartă haine Nike, a fost înfaţişată într-un maiou al unei alte firme. Producătoriii au greşit atunci când au ales o poză mai veche cu Jelena Ostapenko, de pe vremea când actuala ocupantă a locului 5 WTA era sponsorizată de Nike. Ostapenko s-a despărţit de compania americană pentru a semna cu Adidas la începutul anului 2017, iar schimbarea i-a prins bine, câştigând la scurt timp turneul de la Roland Garros, 4-6, 6-4, 6-3 în finala cu Simona Halep.