Showbiz, Stiri, Ultima Ora

Apariții pe bani grei la televizor | Clasamentul averilor pe care starurile le fac din vânzarea intimităților la TV este dominat de Bianca Drăgușanu

Viaţa, în general, bate filmul, dar viaţa Biancăi Drăguşanu bate toate audienţele. Cea mai cunoscută blondă sau roşcată (în funcţie de starea ei de spirit) din România ştie exact cum să-şi dozeze dezvăluirile pentru a obţine maximum de succes, fapt ce a transformat-o în prada preferată a producătorilor de televiziune.

RTEmagicC_Untitled-2_95c31b.jpg

De patru ani, Bianca Drăguşanu este jucăria preferată a televiziunilor însetate de audienţă şi, sezon de sezon, se reinventează devenind şi mai tentantă prin poveştile suculente a căror protagonistă este. A fost “blonda lui Bote”, l-a transformat pe Adrian Cristea în “iubitul Biancăi”, iar apoi a intrat într-o relaţie de la egal la egal, din punctul de vedere al popularităţii, cu Victor Slav. În toată această perioadă, telespectatorii au avut parte de ipostaze fierbinţi, despărţiri dramatice, o nuntă controversată, infidelitate dusă până la adulter şi confruntări explozive între bărbaţii din viaţa ei. O mină de aur pentru emisiunile de tip tabloid, care, în ultimii ani, şi-au creat bugete speciale pentru a cumpăra poveştile de viaţă ale vedetelor.

RTEmagicC_10-anda-adam-03.jpg

Tarif exploziv după şase luni de tăcere

Tarifele plătite variază de la 100 de lei la 10.000 de euro, iar campioana absolută a încasărilor este Bianca. După şase luni în care nu a dat nici o declaraţie, în condiţiile în care, deşi tocmai se măritase, presa îi anunţa deja divorţul şi expunea mesajele pe care le schimbase cu Cristea pe la spatele soţului Slav, fostul ei şef, Dan Capatos (n.r. – Bianca a fost asistentă TV la “Un show păcătos”), a reuşit să învingă concurenţa şi să-i cumpere vorbele şi explicaţiile cu o sumă fabuloasă. 10.000 de euro s-a vehiculat că ar fi luat atunci, pentru nici două ore în direct, care au dus emisiunea în clasamentul audienţelor. Culmea, suma a fost sporită de o nouă ofertă, venită din partea Simonei Gherghe. La nici 20 de ore distanţă, Bianca era la “Acces direct” cu încă 5.000 de euro în cont, potrivit zvonurilor. 15.000 de euro pentru doar câteva ore din viaţa ei.

Se îmbogăţeşte în două ore

Şi, ca să explicăm exact cum stau lucrurile, prezenţa într-o emisiune TV nu-i mănâncă niciodată mai mult de două ore. Bianca Drăguşanu este una dintre foarte puţinele vedete care, pe lângă suma negociată pentru o apariţie, plătită în baza unui contract de cesiune a drepturilor de autor, nu mai are alte pretenţii. În general, vine la platou cu maşina ei şi este întotdeauna machiată şi coafată când ajunge.

RTEmagicC_Untitled-3_d1edc8.jpg

Impozite grele pentru încasări

Prestează ce are de prestat şi se întoarce acasă simţitor mai bogată, căci, atunci când nu este un caz special sau un scandal în care ar putea lua şi pielea de pe producători, ea nu se deranjează pentru mai puţin de 1.000- 1.500 de euro. Şi ca să ne dăm seama de preţul pe care Bianca îl pune pe intimitatea ei, în 2013, aceasta a plătit impozite de 18.000 de lei (6%), pentru cei 300.000 de lei declaraţi, proveniţi în mare parte din participările la emisiuni.

Considerate vedete de prima mână, cele trei graţii ar primi pentru dezvăluirile de budoar câteva sute de euro. 500, spun surse din showbiz. Mantea îşi trăieşte la televizor aşa-zisa poveste de dragoste cu luptătorul care a cucerit- o la “Burlăciţa”, Andreea Bălan îl pune la zid pe infidelul Keo cerşind aprobarea telespectatorilor, iar Anda se laudă cu noua ei cucerire. Pe bani. Tot 500 de euro ar fi luat şi Marcel Toader, fostul soţ al Anamariei Ferentz, pentru fiecare ediţie TV în care a vorbit despre relaţia cu ea. Dezvăluirile i-au adus un proces de calomnie din parea cântăreţei.

Cine dă şi de unde?

Cătălin Măruţă, Simona Gherghe, Dan Capatos şi Mădălin Ionescu sunt cei care aruncă bani mulţi pe piaţă, aflându-se în concurenţă directă. Potrivit surselor noastre din zona media, bugetul uneia din cele patru emisiuni-tabloid găzduite de ei variază între 1.000 şi 2.000 de euro pe zi, iar ce nu se cheltuieşte se reportează. Numai aşa producătorii îşi permit să scoată din casierie sume de până la 10.000 de euro pentru singur subiect. Declanşarea sau apariţia unui scandal creează, în cele mai multe dintre cazuri, găuri în buget, astupate apoi în timp.

Scandaluri pe preţuri fixe

Telenovela soţilor Lis a început timid, a prins în rândul telespectatorilor şi s-a dezvoltat fără control. De la aşazisele infidelităţi produse neveridic în faţa camerelor de luat vederi, s-a ajuns la sarcini, hărţuiri, colapsuri fizice şi râuri de lacrimi. Pe holurile Antenei se vorbeşte că toată această poveste televizată ar fi plecat de la un contract fix de 5.000 de euro pentru şase luni, tarif suplimentat însă datorită succesului pe care l-a avut la public. Un alt scandal pe bani a avut-o protagonistă pe Simona Traşcă. Pentru 2.000 de euro, aceasta ar fi acceptat să inducă telespectatorilor ideea că Liviu Guţă a avut o tentativă de viol asupra amicei ei.

Sarcina are un preţ

Sarcinile VIP urmate de un avort spontan au devenit o ştire banală, necredibilă. Par doar poveşti spuse pentru audienţă. Ultima candidată la rolul de fostă viitoare mamă a fost Simona Sensual, care a dat vestea la Kanal D, în emisiunea găzduită de Mădălin Ionescu şi Adelina Pestriţu. 150 de euro spun surse din post că ar fi încasat pentru acea dezvăluire. Din nefericire, a doua zi, sarcina dispăruse ca prin farmec!

blank