Adelina Pestrițu
Showbiz

Adelina Pestrițu, aproape de infarct. Ce a văzut pe geamul unui autobuz

Adelina Pestrițu s-a îngrozit de ceea ce a putut vedea pe geamul unui autobuz STB. Influencerul le-a spus fanilor ei că a fost aproape să facă un infarct. Nu i-a venit să creadă.

Adelina Pestrițu le-a povestit fanilor ce i s-a întâmplat în traficul din București. Preț de câteva secunde nu a știut cum să reacționeze pentru că nu realiza ce se întâmplă. Influencerul se afla la volan și aștepta culoarea verde de la semafor. În fața ei era un autobuz al Societății de Transport București.

Adelina s-a uitat mai bine să vadă ce este pe geamul autobuzului. Chiar s-a uitat de mai multe ori pentru că nu îi venea să creadă că vede fantome. Ulterior, și-a dat seama că sunt doar niște urme de la afișele lipite de-a lungul timpului. În cele din urmă, a reușit să se calmeze.

Adelina Pestrițu a avut parte de un șoc în trafic

Adelina Pestrițu a avut timp să facă o fotografie geamului autobuzului și a postat-o pe Instagram pentru a vedea și urmăritorii ei așa-zile fantome. În final, influencerul a făcut haz de necaz și a transmis și câteva sfaturi pentru cei care dezlipesc afișele de pe geamurile autobuzelor.

„Vă rog mult să nu mai omiteți să ștergeți și urmele afișelor după ce le îndepărtați, că aproape am făcut un atac de cord la semafor.”, a scris Adelina Pestrițu pe Instagram.

Ce venituri are celebrul influencer

Adelina Pestrițu este urmărită doar pe Instagram de 1,8 milioane de persoane. De asemenea, ea este destul de activă și pe TiktTok, unde are 2,1 milioane de urmăritori și postează clipuri cu diverse ținute, Fosta iubită a lui Liviu Vârciu este unul dintre influencerii care câștigă sume mari de bani din promovarea produselor în mediul online.

Firma pe care o deține, Space Media Production, își desfășoară activitatea în domeniul agențiilor de publicitate. Datele Oficiului National al Registrului Comerțului arată că firma a avut, în anul 2022, o cifră de afaceri de 1,9 milioane de lei.

Adelina Pestrițu se plasează pe locul al doilea în clasamentul influencerilor, după Dorian Popa. Cântărețul a obținut, în 2022, pe cele trei firme pe care le deține, un profit net de 2,6 milioane de lei.

blank