Showbiz, Stiri

Adela Popescu şi Radu Vâlcan, în Thailanda

Actriţa n-a folosit strop de machiaj în vacanţă, dar uite cât de bine arată!

9_resize

Adela Popescu si Radu Valcan s-au bucurat de frumusetile Thailandei, alaturi de fratele Adelei si cumnata ei, intr-o vacanta de vis.

16_resize

“Stiam cu certitudine ca vom merge in Asia, asa ca ne-am luat bilete pentru Bangkok si apoi am ajuns in Ko Pha Ngan, am aflat ca este o destinatie cu servicii si peisaje extraordinare, dar si oameni de calitate. Ne-am rezervat cateva bungalouri superbe si nu am mai plecat de acolo, atat de tare ne-a placut locul!

19_resize

Am facut plaja, ne-am jucat cu maimutele si elefantii, am inchiriat motorete si am explorat intreaga insula. Intr-una din zile, am mers cu ferry-boat-ul si am ajuns in satul pescaresc Khanom unde am vazut delfini roz”, povestesc cei doi iubiţi.

8_resize

Desi abia s-au intors, Adela si Radu deja planuiesc sa se reintoarca in locurile de care s-au indragostit: “A fost o experienta extraordinara si ne dorim sa revedem acele locuri superbe.

1_resize

Am mancat produse delicioase, ne-am cumparat hainute si suveniruri din bazar, ne-am bucurat de locurile acelea salbatice, dar si pline de viata. Intr-o seara chiar am auzit melodia trupei Dj Project cu Adela- “Bun ramas” si m-am simtit ca acasa J.

6_resize

Am participat la cea mai tare petrecere vreodata, intr-un loc aparent pustiu, in care s-au adunat mii de oameni din toata lumea”, dezvaluie Radu.

13_resize

Vacanta nu a fost lipsita de peripetii astfel ca la intoarcere, Adela si Radu au avut escala in Istanbul, unde au fost nevoiti sa mai ramana o zi pentru ca au pierdut zborul spre Romania.