Continut Sponsorizat

4 lucruri pe care o agentie de marketing le poate face pentru un magazin din Bucuresti

Cum exact ma ajuta pe mine o agentie de marketing? Aceasta este o intrebare pe care orice proprietar de magazin si-o va pune cel putin o data pe luna de la deschidere. Indiferent de locatie, fie aceasta virtuala sau fizica, orice magazin are nevoie de ajutorul unei agentii de marketing.

Mai mult decat atat, daca activezi in capitala, atunci o agentie marketing Bucuresti este singura entitate care iti poate garanta prezenta atat in motoarele de cautare, cat si pe hartile virtuale in sine.

In cele ce urmeaza vei afla patru dintre principalele lucruri pe care o agentie de marketing le poate face pentru un magazin din Bucuresti.

 

Te poate ajuta sa apari pe harta

Daca ai un magazin fizic, atunci interactiunea cu potentialii clienti va fi (si ramane) cel mai profitabil lucru – vizitarea unei locatii pentru a cumpara un anumit produs este un obicei care nu va iesi prea curand din rutina oamenilor, in ciuda aparitiei cat mai multor tehnologii de realitate virtuala si augmentata.

Desigur, oamenii nu vor sti unde sa vina daca magazinul tau nu apare din start pe harta. Nu multi sunt cei care chiar iti vor vizita website-ul si vor cauta o adresa. Aici intra in scena o agentie marketing Bucuresti. Expertii unei asemenea agentii iti pot pune la punct un profil Google Business pentru ca toate informatiile care tin de magazinul tau, inclusiv locatia, sa apara direct in pagina de rezultate (atunci cand este cazul).

 

Te poate ajuta sa ai un magazin online structurat exceptional

Fie ca este vorba despre un magazin online sau despre un catalog care invita clientii in locatia ta fizica, structura este foarte importanta. Experienta de navigare trebuie sa fie pusa la punct in detaliu, pentru a oferi clientului cat mai multe motive pentru a-ti vizita magazinul.

Astfel, unul dintre primii pasi abordati de expertii unei agentii de marketing din Bucuresti implica (re)structurarea website-ului tau pentru a asigura un flux placut pentru utilizatori. Acest lucru poate insemna organizarea paginilor principale si a categoriilor – asa cum vezi la magazinele mari din mediul online.

Citește și  Invertorul solar: o componenta esentiala in sistemele fotovoltaice

 

Te poate ajuta sa obtii recenzii din ce in ce mai bune

O agentie marketing Bucuresti se ocupa, intr-adevar, de promovare. Totusi, unul dintre scopurile unei astfel de agentii este sa impresioneze utilizatorul, fie prin oferte speciale, navigare intuitiva, produse bine descrise si afisate placut in pagina, printre altele.

Astfel, un rezultat indirect de care te bucuri atunci cand colaborezi cu o astfel de agentie vine in forma recenziilor si testimonialelor de la clientii tai. Desigur, dupa inceperea colaborarii cu o agentie, este posibil ca website-ul tau sa includa cateva butoane CTA care invita utilizatorii sa ofere magazinului tau recenzii.

 

Te poate ajuta sa intelegi cum functioneaza promovarea in mediul online

Daca ai un doar un magazin fizic si website-ul acestuia nici nu exista, poti avea o prima intentie de a colabora cu o agentie de marketing traditionala – anume o agentie de publicitate. Totusi, aceasta nu mai ofera raspunsuri si solutii complete la provocarile din ziua de astazi.

In schimb, se recomanda cel putin o intalnire cu o agentie de marketing digital din Bucuresti. Echipa acesteia iti poate evidentia provocarile mediului online, dar mai ales solutiile ingenioase si personalizate pe care echipa respectiva le poate aplica pentru a-ti duce magazinul in online.

In acest sens, poti apela oricand la specialistii The Markers – agentie de marketing din Bucuresti cu peste 10 ani de experienta!

blank