Life, Stiri

3 obiceiuri de seara care te ajuta sa slabesti in mod miraculos. Adopta-le daca vrei o silueta perfecta!

entatiile care te-au incercat pe intreg parcursul unei zile din perioada de dieta nu vor inceta nici acasa. Este destul de usor sa calci in picioare angajamentul pe care l-ai luat fata de tine, considerand ca o mica abatere, nestiuta de nimeni, nu va conta in regimul pe care ai stabilit sa il urmezi cu strictete.

3-obiceiuri-de-seara-care-te-ajuta-sa-slabesti-in-mod-miraculos--Adopta-le-daca-vrei-o-silueta-perfecta-

Nimic mai fals, asa ca iata si trei obiceiuri de seara pe care ar trebui sa le respecti cu sfintenie pentru a reusi sa slabesti!

1. Spune stop snacks-urilor

Odata ce ai termina masa de seara, este cazul sa spui stop gustarilor “nevinovate” care iti sunt la indemana. O perioada de relaxare pe canapeaua din sufragerie te-ar putea tenta sa iti aduci cat mai aproaspe o punga de alune prajite, covrigei sarati sau alte snacks-uri din care sa te servesti pe indelete.

Incearca sa iti supraveghezi cu atentie reactiile. In unele cazuri, te poti trezi ca apelezi la snaks-uri din reflex sau din plictiseala. Daca aceste manifestari se repeta frecvent, nu strica sa iti pregatesti o rezerva de ceaiuri la indemana. Bea cat mai mult ceai in loc de gustari “pacatoase” si vei vedea cum silueta ta va prinde conturul dorit. Efortul de a rezista acestor tentatii te va ajuta sa iti stabilesti limite clare si in timpul zilei, in perioadele in care simti nevoia sa mananci mai mult decat este necesar.

2. Infrupta-te din gustari sanatoase

Daca nevoia de a suplimenta masa de seara este prea pregnanta, poti recurge la varianta pregatirii unor gustari rapide care sa iti calmeze agitatia din stomac peste noapte. La capitolul gustari insa, nu orice gasesti la indemana este recomandat.
Alege varianta unor preparate usoare care sa iti ofere un somn dulce, pentru ca se digera usor. Un sandwich din paine la grill, branza usoara, o felie de sunca de curcan si cateva frunze de salata se va dovedi suficient.

Poti apela si la o portie de popcorn preparat in casa, fara grasimi, pentru a rezista cu bine senzatie de foame de peste noapte. Este o varianta mai sanatoasa decat devorarea unei pungi de chipsuri de cartofi. In cazul in care tanjesti dupa ceva dulce, un amestec de capsuni proaspete cu iaurt dietetic iti poate satisface pofta intr-un mod la fel de eficient ca bomboanele de ciocolata.

Daca dimineata nu te vei repezi direct sa devorezi micul dejun, inseamna ca ti-ai atins telul si ca te apropii din ce in ce mai mult de forma fizica dorita.

3. Fii gata de un somn perfect

Asigura-te ca esti gata sa te culci fara ca ceva sa iti strice somnul de peste noapte. Un somn odihnitor iti va garanta energia necesara pentru o noua zi de munca, dar te poate feri si de tentatia abuzului alimentar.

S-a descoperiut recent ca persoanele care nu se odihnesc bine peste noapte au tendinta de a manca mai mult decat cele odihnite. Asa ca lasa grijile le usa dormitorului, relaxeaza-te timp de 10-15 minute inainte de a inchide ochii si ai grija sa nu dormi cu stomacul gol. Daca intampini greutati in a pune geana pe geana, poti face un dus fierbinte care sa te relaxeze, poti incerca cateva exercitii de yoga care sa detensioneze muschii spatelui sau poti “savura” o carte pe care nu ai mai citit-o de mult.