Administratie Locala

Mai puțină birocrație

Primarul Neculai Onțanu a adresat în cursul lunii ianuarie a.c., domnului Răzvan Sava, Primarul General Interimar al Capitalei, solicitarea de modificare a Hotărârii Consiliului General al Municipiului București numărul 281 de la sfârșitul lunii decembrie a anului 2015, prin care fiecare bucureștean ce deținea un loc de parcare era obligat să depună anual, la primării, o declarație de impunere.

Cele solicitate de Hotărârea Consilului General al Municipiului București numărul 281 din decembrie 2015 erau considerate absurde și puneau  nejustificat pe drumuri mii și mii de bucureșteni, în condițiile în care toate datele respective sunt deja în posesia primăriilor care au închiriat locuri în parcări de reședință.

Depunerea acestei declarații anual, nu are nici un efect pozitiv, informațiile necesare impunerii obținându-se la momentul inițial al atribuirii locului de parcare.

Eliminarea unei asemenea prevederi vine în sprijinul tuturor bucureștenilor, prin eliminarea birocrației și asigurarea unui mod de lucru eficient și civilizat, la nivelul anului 2016.

Primarul Neculai Onțanu își exprimă bucuria că Primarul General Interimar al Capitalei și-a dat seama de gafa enormă și a trimis astăzi o circulară prin care anunța că Hotărârea Consiliului General numărul 281 din decembrie 2015 privind depunerea de declarații de impunere pentru utilizarea locurilor publice pentru parcările de reședință nu se mai aplică.

Mai bine mai târziu decât niciodată!

Anexăm alăturat  solicitarea transmisă de Primarul Sectorului 2, Primarului General al Municipiului București.

Adresa catre PMB

blank