Dacă conduci sau gestionezi o afacere, știi cât de important este să ai o un stoc asigurat de consumabile pentru fiecare departament. Pentru că fiecare din acestea are propriul set de instrumente standard sau specializate pe care oamenii le folosesc pentru a-și face treaba. Dacă lucrezi într-un mediu de birou, rechizitele tale sunt o parte esențială pentru a rămâne confortabil, organizat și conectat cu colegii de muncă.

În acest articol, îți ofer o prezentare generală a unora dintre cele mai importante tipuri de consumabile din orice birou, cu exemple de articole din fiecare categorie care te pot ajuta să rămâi productiv și pregătit. Trebuie să cunoști ce instrumente și consumabile sunt esențiale pentru a face acest lucru. Realizarea unei liste cu toate consumabilele de care are nevoie biroul tău și stocarea regulată a articolelor pe măsură ce sunt epuizate menține întregul birou să funcționeze fără probleme.

Consumabile esențiale pentru munca de birou

Deoarece birourile găzduiesc o serie de profesii cu nevoi și funcții diferite, există mai multe categorii de articole de birou pe care ar trebui să le ai în vedere atunci când faci o listă de cumpărături de birou:

Hârtie

Deși unele medii de birou sunt din ce în ce mai digitalizate, realizarea și păstrarea înregistrărilor pe hârtie rămâne o practică obișnuită. Produsele din hârtie pot fi o parte centrală a modului în care oamenii comunică într-un birou, procesul de păstrare a înregistrărilor sau contactul cu clienții și clienții. De fiecare dată când trebuie să luați notițe, să trimiteți o notă, să trimiteți o scrisoare prin poștă sau să tipăriți un raport, aveți nevoie de diferite tipuri de produse din hârtie. Unele dintre tipurile de rechizite de birou de hârtie de care aveți nevoie într-un birou includ: note cu lipici, caiete, hârtie milimetrică, hârtie pentru imprimantă, papetărie personalizată, hârtie de împachetat, calendare, planificatoare, plicuri, dosare carton cu șină Manila, cărți de vizită, hârtie de transfer de carbon, hârtie de primire.

Un segment aparte la capitolul hârtie îl constituie stocul de materiale tipizate, fără de care nicio firmă nu poate funcționa în condiții optime sau de performanță, fie ca acestea sunt necesare muncii de birou obișnuite sau legate de munca de teren, sau activității de resurse umane a companiei. Între aceste feluri de tipizate indispensabile amintim:

  • Foi de parcurs marfă
  • Fișă de magazie (cartonată)
  • Fișe de registru inventar
  • Notă de plată
  • Dispoziție de plată – încasare
  • Chitanțier 3 exemplare
  • Bon de marcaj autocopiativ
  • Bon de comandă
  • Monetar
  • Borderou vanzare-încasare A4
  • Jurnal pentru vânzări
  • Jurnal pentru cumpărări
  • Registru de casă autocopiativ
  • Ordin de deplasare
  • Foaie de parcurs
  • Factura A5 3 exemplare
  • Condică prezență
  • Dosar medical individual
  • Fișă de protecția muncii

Inspiră-te cu folos despre cum folosești imprimate tipizate dintr-un loc potrivit.

Organizare

Materialele de birou ale organizării te ajută să acorzi prioritate sarcinilor, să urmărești finalizarea acestora și să sortezi elemente asemănătoare atunci când lucrezi la un proiect. Aceste elemente îți permit să identifici documente sau fraze cheie și să le păstrezi într-o locație ușor accesibilă pentru a-ți face munca mai eficientă. De asemenea, acestea indică procedurile fluxului de lucru către alții, astfel încât aceștia să poată accesa informații importante atunci când ești în afara biroului și să noteze orice actualizări sau modificări pe care le-au făcut în timp ce tu nu ai fost la birou. Exemple de bunuri de organizare sunt: bibliorafturi, evidențieri și markere, pixuri și creioane, radiere, planificatoare, capse, capsator, perforator, agrafe, bolduri cu gămălie colorată, foarfece, lipici, panouri de anunțuri, bandă, benzi de cauciuc, timbre, organizatori de birou.

Colaborare și comunicare

Când lucrează într-un birou, oamenii se bazează pe rechizite de birou pentru a-i ajuta să comunice și să colaboreze cu echipa lor. Folosesc rechizite de birou pentru a-și înregistra ideile, pentru a le prezenta altora și pentru a permite contribuția colaborativă a membrilor echipei. Aceste rechizite de birou sunt adesea situate într-o locație centrală, cum ar fi o sală de ședințe, pentru a oferi mai multor persoane acces la aceleași informații în același timp, dar este posibil să vă păstrați propriile consumabile personale de comunicare pe care le utilizați pentru a vă conecta la o rețea mai largă de oameni. Acestea pot include: table de scris albe, table clasice, markeri de ștergere uscată, cretă, bolduri cu gămălie colorată, proiectoare, telefoane, sisteme de conferință, șevalete de hârtie, etichete de nume și plăci de birou.

Alimentarea biroului și a spațiului de birou cu toate consumabilele esențiale înainte de a avea nevoie de ele îți permite să fii cât mai eficient posibil și îți poate limita numărul de comenzi de aprovizionare sau chiar călătoriile la magazin pe care ar trebui să le efectuezi pentru a-ți desfășura munca necesară la biroul tău.