Promo

Cele mai noi tendinte de amenajare in domeniul HoReCa

Ridicarea restricțiilor a relansat industria HoReCa, iar numărul de agenți de pe piață a crescut. Din acest motiv, a început să se pună din ce în ce mai mult accent pe design, dar în același timp și pe experiența pe care o au clienții atunci când interacționează cu un spațiu. Iată care sunt cele mai noi tendințe de amenajare în domeniul HoReCa.

 

Siguranță și confort

 

După pandemie, multe persoane au rămas cu teamă, iar designul în domeniul HoReCa trebuie să țină cont de acest aspect. Separeurile sunt unul dintre cele mai bune moduri prin care se poate oferi confortul psihic și fizic clienților unui restaurant.

 

Meniurile cu cod QR, precum și plata contactless sunt la fel de importante în restaurante precum este checkin-ul online în hoteluri. În plus, instalațiile de aerisire performante intră la categoria lucrurilor obligatorii în acest moment atunci când se gândește o amenajare de acest gen.

 

 

Mix de senzații

 

Designul a ieșit din sfera strict vizuală și s-a îndreptat și către cea a senzațiilor ca întreg. Aici putem vorbi despre design-uri vibrante și despre cum poți crea o experiență unică. Pentru o experiență unitară, meniurile trebuie să fie în acord cu tot ansamblul vizual.

 

În amenajare camera de hotel și în recepțiile hotelurilor se pune mult accent pe simțul olfactiv, cu instalații de parfumare speciale care impregnează aerul cu parfumul creat special pentru hotel.

 

Aducerea naturii în interior

 

Aducerea naturii în interior este un mod prin care clienții se pot simți într-o oază verde, mai de grabă decât într-un restaurant întunecat. Nu doar plantele sunt cele care pot oferi această senzație.

 

Atunci când se dorește crearea unei grădini interioare, tonurile naturale sunt la fel de vitale precum utilizarea meselor și a barurilor din lemn. Grădinile interioare sunt populare și în idei amenajare cafenea.

 

Aceste tendințe de amenajare cu grădini interioare luxuriante se propagă și in alte domenii cum ar fi proiectele de amenajare cabinet medical sau magazine.

 

Zone “Instagramabile”

 

Deși poate să pară ciudat pentru cei care nu sunt adepții rețelelor sociale, crearea de zone Instagramabile reprezintă atât un mod de a satisface clienții, cât și un instrument puternic de marketing.

 

Zonele în care persoanele se pot fotografia vor fi, desigur plăcute vizual pentru cei care sunt în restaurant, dar îi vor atrage și pe cei care văd fotografiile postate online de către prietenii lor sau de cei pe care îi urmăresc. Puterea internetului nu trebuie subestimată nici când este vorba despre design interior.

 

Palete calde

 

Paletele de culori calde continuă să strălucească în designul interior, întrucât conferă o senzație de familiaritate și confort, dar în același timp duc cu gândul și la curățenie.

 

Paletele utilizate în amenajările HoReCa au trecut de la nuanțe reci la tonuri calde precum roșu, galben auriu și portocaliu ars. Trecând de zona pur estetică, aceste culori cresc nivelul de mulțumire al persoanelor și pulsul acestora, fapt ce stimulează foamea – făcând clienții să comande mai mult.

 

blank