Promo

3 întrebări pe care trebuie să le adresezi unei agenții web design

Poate că aveți nevoie de un redesign al site-ului pe care îl dețineți de ceva timp sau poate că aveți nevoie de un site nou. Indiferent dacă aveți deja o prezență digitală foarte bine stabilită ori nu, întotdeauna există loc pentru îmbunătățiri pentru orice afacere. Atunci când trebuie să vă decideți asupra unei agenții web design, unele informații vă pot ușura decizia.

Este important să înțelegeți exact în ce servicii investiți, așa că înainte de semnarea unui contract cu o agenție web design, ideal ar fi să discutați despre câteva aspecte-cheie de care depind succesul și performanța site-ului web. La urma urmei, ceea ce vă doriți este ca investiția financiară să acopere toate obiectivele pe care site-ul trebuie să le îndeplinească și să vă conducă afacerea spre succese garantate..

Ce servicii oferă o agenție web design?

Aceasta ar trebui să fie întotdeauna prima întrebare pe care o adresați unei agenții web design. În general, scopul unui site web este să aducă mai multe venituri, așa că adresând încă de la început această întrebare, veți economisi timp. Procesul de realizare site web este și așa destul de lung, deci este important să vă concentrați atenția asupra acelor agenții care vă pot ajuta să atingeți cât mai multe dintre obiective. Multe agenții oferă o mare varietate de servicii de marketing digital, pe lângă servicii web design standard. Asta ar putea însemna integrarea unei strategii solide de SEO în procesul de creare website pentru a crește traficul organic. Puteți solicita unei firme web design să efectueze un audit al site-ului pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire și pentru a veni cu soluții eficiente.

Cât costă un site?

După ce aflați ce servicii sunt cuprinse în portofoliul unei agenții web design, următorul pas constă în evaluarea prețurilor. Prin urmare, trebuie să aflați cât costă un site și care sunt cele mai actuale prețuri web design. Puteți afla și dacă sunt disponibile pachete complete de servicii de marketing, proiectare și dezvoltare la prețuri mai accesibile. Ideal ar fi să aflați răspunsul la aceste întrebări încă de la început pentru a ști sigur că sunteți pe aceeași pagină. Totuși, nu uitați că un site web nu este doar o proprietate pe care o cumpărați, o lansați și apoi sperați să fie cât mai performantă. Este cea mai importantă investiție digitală, așa că trebuie înțelese cât mai bine diferențele dintre preț și cost. Mutându-vă atenția de la preț la cost vă veți concentra asupa valorii. Site-ul este prima impresie pe care o veți face clienților, așa că este important ca în schimbul investiției să primiți un site performant. Altfel, orice greșeală vă poate costa mult mai mult decât prețul serviciilor agenției.

În cele din urmă, trebuie să aflați cum măsoara performanța o agenție web design. Unele agenții analizează rata de respingere și ratele de conversie, în timp ce alte agenții evaluează  volumul total de trafic. Puteți întreba o firmă web design cum a măsurat performanța pentru clienții din trecut și cum i-a ajutat să își atingă obiectivele. Puteți consulta portofoliul de proiecte pentru a afla care sunt brandurile la al căror succes au contribuit.

 

blank