Se lucrează în continuare la reabilitarea căii ferate Brașov-Simeria, una din cele mai frumoase rute din țară. Calea ferată Brașov – Simeria care face legătura dintre unele din cele mai vizitate orașe și localități transilvănene, este o parte a Coridorului IV Pan – European, destinat trenurilor care circulă cu o viteză maximă de 160 km/h. În prezent, pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara cu o lungime de aproxiamtiv 100 de km, lucrările de reabilitare sunt finalizate în proporție de 91.32% pe următoarele trei porțiuni:

・Sighișoara – Ațel;
・Ațel – Micăsasa;
・Micăsasa – Coșlariu.

Noul traseu feroviar care stabilește legătura dintre Sighișoara și Daneș a fost deja dat în folosință și se exploatează. El cuprinde 4 poduri feroviare și două tuneluri. Dintre toate aceste construcții de o valoare inestimabilă pentru infrastructura românească, se remarcă:

Citeste si...  Cristoiu şochează: 'Sunteți siguri, totuși, că premierul României e în viață?'

・podul lung de 135 de metri, care traversează râul Târnava Mare, construit în formă de arc;
・Tunelul Sighișoara cu o lungime de 401 metri;
・Tunelul Daneș, cel mai lung tunel de cale ferată din România, construit în ultimii 30 de ani.

România merită cu siguranță mai mult, iar toate aceste realizări din domeniul feroviar vor duce la includerea ei în itinerariul de călătorie a tot mai multor turiști europeni și din afara granițelor continentului.