Uber a investit 250.000 de dolari în cel mai mare centru de asistenţă din Europa Centrală şi de Est, pe care l-au inaugurat marţi, în Bucureşti. Spaţiul este situat în Pipera, are 320 de metri pătraţi şi 11 angajaţi.

Reprezentanţii Uber investesc în serviciul de asistenţă pentru şoferi pentru a-i ajuta să parcurgă paşii legislativi, să se perfecţioneze, dar şi să trateze problemele cu clienţii într-un moment în care piaţa a devenit tot mai competitivă. Centrul de 320 mp a fost dezvoltat de CBRE România şi are în prezent 11 angajaţi.

Competiţia este văzută drept un impuls pozitiv de către cei de la Uber. În viziunea lor, faptul că industria de ridesharing s-a mărit, a generat legiferarea acesteia. Totodată, ordonanţa care a legalizat firmele de ridesharig vine cu noi provocări pentru firmele de transport alternativ. „Legislaţia nu e perfectă, îngreunează procesul de certificare a şoferilor”, spune Andreea Ticărău, Head of Customer Support Europa Centrală şi de Est.

Citeste si...
Libertatea Izaurei Anghel, în mâna magistraţilor. Contestaţia la mandatele de arestare, judecată astăzi

„Când ne-am lansat eram singuri, acum vorbim de o industrie care ne-a ajutat cumva să obţinem reglementarea, pentru că vorbim de ceva mult mai mare decât o singură companie. Noi vedem competiţia ca un lucru bun pentru că ne obligă să asigurăm un serviciu pe care oamenii îl aleg”, a mai afirmat aceasta.

Uber mai concurează prin investestiţiile în partenerii care deţin flote, în atragerea de noi şoferi. De asemenea, aceşti urmează să îmbunătăţească aplicaţia pe partea de siguranţă şi se concentrează pe obiectivul de a ajunge în maxim 3 minute la client. Uber continuă să dezvolte serviciul Uber Green care a ajuns la 69 de maşini faţă de 20 câte au fost în momentul lansării.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.