Featured, Showbiz

Tudor Chirilă batjocorit de o companie aeriană. Reacție VIRULENTĂ după ce nu a mai prins loc în avion

Tudor Chirilă, a păţit-o grav de tot. Actorul, muzicianul și producătorul Tudor Chirilă a făcut un Live pe Facebook imediat după ce a fost anunțat că nu mai are loc în avion la cursa la care a cumpărat bilet. Ce s-a întâmplat?

Chirilă s-a pomenit în situația de a nu avea loc în avion în momentul în care a ajuns la aeroport și a mers să facă check-in-ul. El menționează că, întrucât are cumpărat bilet la o cursă low cost, a fost anunțat că nu mai sunt locuri în avion. Chirilă acuză compania aeriană că vinde mai multe bilete decât numărul de locuri disponibile în avion. Cu toate acestea, reprezentanții companiei l-ar fi asigurat că problema lui s-ar putea rezolva.

‘Ticalosia Wizzair se pare ca ar fi o chestie proprie multor companii aeriene care fac overbooking. Omul cat traieste invata:) Faptul ca iti cumperi un bilet de avion nu iti ofera garantia ca te sui in avion. Ma intreb de ce pe siturile lor nu scrie CLAR ca daca nu ai CHECK IN ONLINE nu ai GARANTIA ca vei zbura. Si dupa ce ca nu am garantia ca zbor mai sunt obligat sa-mi si cumpar bilet la loterie adica sa platesc check in ul la aeroport.’, a scris Chirilă pe facebook.

Imediat, reprezentanții companiei Wizz Air a reacționat după ce Tudor Chirilă a făcut un Live pe Facebook imediat după ce a fost anunțat că nu mai are loc în avion la cursa la care a cumpărat bilet.

“Wizz Air, în conformitate cu practicile industriei de aviaţie şi cu legislaţia privind protecţia consumatorilor, permite alocarea de câteva locuri peste capacitatea de îmbarcare (overbooking) pe rutele sale cele mai populare, pentru ca în felul acesta şi mai mulţi pasageri să poată călători, iar ca locurile pasagerilor care nu se prezintă pentru zbor să nu rămână neocupate.

În cazul foarte puţin probabil ca toţi pasagerii să fie prezenţi la îmbarcare, voluntarilor li se oferă stimulente pentru a călători mai târziu, sau ultimii pasageri care ajung la check in sunt îmbarcaţi pe zborul următor şi sunt compensaţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.”, spun reprezentanții Wizz Air într-un comunicat remis ȘTIRIPESURSE

blank