Toni Grecu și Serviciul Român de Comedie o iau de la capăt la Digi 24 după experiența ratată de la Antena 1, unde nu au reușit să-și „transfere” publicul pe care îl aveau la PRO TV.

tonigrecu_96922800

„După ce am ajuns la Antena 1 ni s-a înjumătăţit publicul brusc. Strategia vedetelor venite laolaltă nu e bună”, a explicat Toni Grecu miercuri.

„Din păcate experienţa transferului de vedete de la Pro TV la Antena 1 a fost un eşec. Am plecat de la Pro TV nu pentru că am vrut noi, ci pentru că s-a schimbat politica postului. Plecând de acolo am crezut că plecăm cu tot cu public, dar ideea nu a funcţionat.

Publicul s-a ataşat atât de puternic de anumite branduri, încât nu-l mai poţi lua de acolo cu tine. E ca la biserică, creştinii nu se duc în moschee şi musulmanii în sinagogă. Este o „talibanizare“ a publicului, lucrul ăsta e şi bun, dar şi rău. E bun pentru două televiziuni mari şi rău pentru cele mici pentru că nu mai au vreo şansă. Orice dau ar da pe post brandurile mari face rating. Dar nimic nu ţine o veşnicie. Vaporul televiziunii generaliste e atât de mare încât publicul nu se prinde de schimbare din prima.

De aceea, la ora asta, Pro TV îşi trage seva din trecut. N-a venit cu noutăţi care să ne lase cu gura căscată. Nu. Totul este efectul „publicului dependent de Pro“. Cei care sunt acum telespectatorti fideli sunt cei fidelizaţi de pe vremea Generaţiei Pro. Am simţit pe pielea noastă asta. După ce am ajuns la Antena 1 ni s-a înjumătăţit publicul brusc. Strategia vedetelor venite laolaltă nu e bună. Antena 1 a avut o intenţie bună, dar nu a funcţionat. Şi eu, personal, am crezut că Pro TV va pica şi Antena 1 se va ridica. Absolut greşit! A fost o lecţie de viaţă.

Citeste si...
Vezi ce declară Bebeluşele despre sex! Incendiar!!!