Showbiz, Stiri

Sylvia s-a tiganit cu vamesii romani, la aeroport, pentru maruntis

Zilele trecute, Sylvia era foc si para pe angajatii unei companii aeriene din Romania. Artista s-a certat cu ei ca la usa cortului. dupa ce a fost obligata sa plateasca o suma suplimentara pentru bagajul de mana.

In urma cu o saptamana, Sylvia Sirbu s-a confruntat cu o problema pe care, cu siguranta, nu o va uita prea curand. Artista a avut o altercatie cu angajatii unei companii aeriene, care ii cereau sa achite o suma de bani fara sa ii ofere prea multe explicatii.

A vrut sa faca plangere
Pe cand vroia sa se intoarca in Romania, de la un concert care a avut loc la Bruxelles, Sylvia si trupa ei au avut de intampinat probleme cu echipajul roman care le verfica pasapoartele. Fara prea multe explicatii, li s-a cerut sa achite o suma de bani. Deranjata ca nu primeste raspunsurile pe care le doreste, artista a inceput sa vorbeasca in contradictoriu cu angajatii.

” Am vrut sa facem si plangere, dar compania respectiva are franciza doar la noi in tara, deci nu aveam pe cine sa tragem la raspundere. M-a deranjat foarte mult atitudinea lor, pentru ca sunt niste oameni care nu stiu sa se poarte cu niste clienti. Pana la urma noi asta era, niste clienti care am platit serviciile oferite si meritam sa fim respectati.”, ne-a spus artista.

Totul a pornit de la un bagaj de mana
Se pare ca altercatia ar fi pornit de la un bagaj de mana, pe care angajatii vroiau sa-l treaca la cele de cala, cerandu-i Sylviei sa sa plateasca un cost suplimentar de 40 de euro: „A fost o problema legata de bagaje, o lipsa de comunicare, de neintelegere. Pana la urma daca era ceva grav sau eram vinovati de ceva, nu era absolut nicio problema, insa modul lor de a se comporta a fost oribil. Lasam la o parte faptul ca suntem persoane publice, nu conteaza asta, mai grav este ca suntem clientii companiei si am zburat de foarte multe ori cu ei, asta m-a deranjat cel mai tare. Si consider ca nu este normal”, a mai spus Sylvia.

Au renuntat definitiv la serviciile lor
Pentru ca a constientizat ca nu este chip de izbanda atat cu angajatii, cat si cu managerii companiei, Sylvia a ajuns la concluzia ca nu mai vrea sa zboare niciodata cu acestia: „Asa cum am mai spus, romanul traieste dupa sloganul “sa moara si capra vecinului”. Cine stie, poate i-am prins intr-o zi mai proasta. Nu este pentru prima data cand avem probleme cu compania respectiva, asa ca, pe viitor, nu vom mai apela la serviciile acesteia”, a povestit indignata cantareata.

blank