Showbiz

Surprize! De ce nu mai poate Andreea Marin să facă audienţe mari cu un show TV?

Emisiunea ”Surprize, surprize” difuzată de TVR vreme de nouă ani, 18 sezoane, a impus-o pe Andreea Marin în conştiinţa publicului românesc, transformând-o într-o ”zână a audienţelor”. 276407l-640x0-w-956d92fe
 
Cel mai mare regret al vedetei de 40 de ani, sustin cei de la eva.ro, e faptul că nu mai poate avea succes în televiziune. Toate încercările ei de a reveni au fost ratate şi astfel a decis să se canalizeze pe activităţi umanitare şi pe cele de promovare comercială. Show-ul ”Surprize, surprize” difuzat de TVR vreme de nouă ani, 18 sezoane, a impus-o pe Andreea Marin în conştiinţa publicului românesc, transformând-o într-o ”zână a audienţelor”. Emisiunea a fost produsă şi exportată în România de producătorul Valeriu Lazarov.
 
Casa de producţie a acestuia din Spania a intrat pe piaţa românească de audio-vizual după 1990. Valeriu Lazarov este cel mai mare producător TV de origine română care a creat show-uri pentru zeci de staţii din Europa şi America Latină. Acesta a murit în 2009, la Madrid. Andreea Marin îi datorează succesul, acesta a ales-o să prezinte spectacolul lacrimogen lansat în 1997 la televiziunea publică. Vreme de aproape un deceniu, ”Surprize, surprize” a fost cel mai valoros produs comercial al vreunei televiziuni din România. Dar, apoi, totul s-a schimbat. Erodarea Andreei Marin a fost făcută de staţiile concurente care au lansat emisiuni asemănătoare, totul culminând cu ”Dansez pentru tine”, Pro TV, ”Românii au talent”, Pro TV sau ”X Factor”, Antena 1. Odată cu prăbuşirea audienţelor, Andreea Marin nu a mai reuşit să facă faţă competiţiei, iar marea ei concurentă a fost, dintotdeauna, Mihaela Rădulescu, cea care a reuşit să supravieţuiască în mod miraculos. 
 
La un moment dat, cele două dominau showbizul românesc, fiind adevărate instituţii. După plecarea din TVR, Andreea Marin a încercat să rămână în acest business având diferite proiecte la staţiile de ştiri, dar niciunul nu s-a bucurat de succes, iar, pentru o vreme, Zâna a trăit în umbra lui Ştefan Bănică jr. cu care a fost căsătorită din 2006 până în 2013, cei doi au împreună o fiică, Violeta. Apoi s-a dedicat proiectelor umanitare. S-a recăsătorit cu un medic de origine turcă, iar acum îşi doreşte să fie mamă din nou. Dar de ce o vedetă precum Andreea Marin, atât de cunoscută, cu o imagine îngrijită şi cultivată cu atenţie, nu reuşeşte să fie gazda unei emisiuni de succes? Iată cinci explicaţii oferite de ziaristii de la site-ul eva.ro:
 
1. Peisajul TV s-a schimbat mult în ultimul deceniu, iar pentru a avea o emisiune de succes trebuie să faci multe compromisuri în ce priveşte subiectele abordate. Cele mai multe sunt de scandal, audienţe mari făcând Cătălin Măruţă, Pro TV şi Simona Gherghe, Antena 1, cu show-uri extrem de agresive.
2. Andreea Marin nu a avut un plan de rezervă pentru cariera ei. S-a gândit puţin şi prost la perioada de după ”Surprize, surprize”. În perioada de mare succes, ar fi fost necesar să dezvolte câteva emisiuni, eventual de radio sau pe on-line, care ar fi ajutat-o să treacă mai uşor spre alt post de televiziune.
3.A fost prea sigură pe ea şi a crezut că succesul va dura pentru totdeauna.
4. Deşi militează foarte mult pentru independenţa femeii, a fost mereu dependentă de un bărbat puternic – Valeriu Lazarov cel care a descoperit-o şi a susţinut-o în carieră, Ştefan Bănică jr, superstarul cu care s-a căsătorit şi actualul soţ, un medic de succes care-i asigură un anumit standard social.
 
5. O altă eroare a fost că vedeta s-a crezut deasupra industriei TV, considerând că are mai multe de oferit decât de primit. Această poziţionare a fost falsă – televiziunea s-a schimbat cu rapiditate şi ţine cont doar de cei care se adaptează.
blank