O decizie a arbitrului de scaun a bulversat-o!

 Halep

Jucătoarea română de tenis Simona Halep a recunoscut că și-a pierdut cumpătul după ce arbitrul de scaun i-a acordat un punct rusoaicei Maria Șarapova, sâmbătă, la scorul de 4-4, în setul decisiv al finalei turneului de la Roland Garros, pe care a pierdut-o apoi, scrie Agerpres.

Simona a servit la scorul de 4-4, când arbitrul de scaun Kader Nouni i-a acordat primul punct rusoaicei, trecând peste arbitrul de linie. Mingea trimisă de Șarapova a fost considerată afară de arbitrul de linie, dar acesta a strigat după ce Halep a ratat returul. Halep a considerat că punctul ar fi trebuit să se rejoace, pentru că a atins mingea, dar Nouni nu a fost de acord.

”Credeam că trebuie rejucat punctul pentru că am atins mingea”, a explicat Halep la conferința de presă.

”Dar regula este dacă nu pun mingea în teren nu putem rejuca punctul. Cred că acea minge a fost foarte importantă în acel moment”, a subliniat Halep.

Șarapova a condus cu 15-0, Halep nu și-a putut controla emoțiile și și-a pierdut serviciul, iar apoi rusoaica s-a impus cu 6-4, 6-7 (5), 6-4.

”Nu mi-am putut controla nervii și nu am putut fi foarte concentrată la următoarele puncte”, a recunoscut Simona. ”Asta a fost, asta e viața”, a conchis jucătoarea română, aflată la prima sa finală de Mare Șlem din carieră.