Sport

Simona Halep, dă tun după tun în materie de sponsorizări

Faptul că a pierdut o poziție în clasamentul mondial nu o împiedică pe Simona Halep să puncteze din greu în materie de sponsorizări. Simona Halep a ajuns la cel de-al șaselea contract mare de sponsorizare după ce românca a bătut palma cu renumita firmă de ceasuri de lux, Hublot.media-145511267850886400
Simona Halep a fost la sediul companiei și a stabilit toate detaliile contractului , iar cel care a intermediat această mișcare de marketing este nimeni altul decât managerul din umbră al sportivei, Ion Țiriac. media-145511263116221400
După ce va parafa înțelegerea, Simona Halep va intra în grupul select al persoanelor care sunt imaginea firmei. Dintre aceste persoane amintim pe Diego Maradona, Usain Bolt sau Ilie Năstase.

Simona s-a fotografiat deja la sediul Hublot cu un ceas la mână și a postat un mesaj pe o rețea de socializare. „A fost extraordinar să vizitez fabrica Hublot”. Campioana de la Indian Wells îşi măreşte visteria cu sponsori, ajungând la 6 contracte de publicitate: Adidas, sponsorul tehnic cu care până în prezent are cel mai consistent contract (1 milion de dolari pe an), Dedeman (500.000 de euro pe an), Vodafone (300.000 de euro pe an), Dorna, Wilson şi Hublot.media-145511271614828300

blank