Actualitate, Stiri

Siderat, Cristian Tudor Popescu îl critică pe juristul Victor Ponta!

„Ponta adaugă la lege infracţiunea de băsism şi cea de făcător de dosare politice”

22_ctp_0_cp_lat_a68502de87_23692100_63752300

Cristian Tudor Popescu a comentat declaraţia premierului conform căreia Lucian Papici nu a fost demis, ci i s-au terminat mandatele de şef al Secţiei I din DNA, el precizând că acesta va fi simplu procuror şi menţionând că, la fel ca Daniel Morar, Papici a făcut „dosare politice”.

„Declaraţia aparţine nu numai premierului României, ci şi unui jurist, unui fost procuror, unui doctor în drept care adaugă la lege, inventează, nişte infracţiuni. Infracţiunea de băsism şi cea de făcător de dosare politice. Astfel de exprimări sunt frecvente printre jurnalişti, analişti, vorbitori de partid, dar ele sunt inadmisibile pentru un om cu funcţiile domnului Victor Ponta. Nu există, din punct de vedere al premierului şi juristului Ponta, decât procurori care alcătuiesc dosare în care legea e aplicată corect şi care sunt acoperite cu probe sau procurori care, voit sau nu, alcătuiesc dosare insuficient probate sau eronate. Altă categorie nu intră în discuţie. Cuvintele acestea au fost spuse în mod deliberat de domnul Ponta la ore de vârf, a dorit să fie auzite cuvintele. Nu l-a întrebat nimeni, putea foarte bine să nu pronunţe astfel de cuvinte. Era vorba de o decizie internă în cadrul Parchetului şi putea să spună că a auzit că i s-a terminat mandatul şi s-a luat decizia de procurorul general. Dânsul a dorit să dea un mesaj de forţă: „Eu sunt cel care îi destituie pe procurorii băsişti, eu sunt jupânul justiţiei”. Se bate pentru titlul de jupân cu Traian Băsescu care, fără să îl întrebe nimeni, a ţinut să ne comunice imediat că a dat telefon procurorului general spunându-i că nu e bine să trimită faxul de demitere a lui Papici”, a spus Cristian Tudor Popescu, la Realitatea TV. (I.G.)

blank