Performanţa din perioada iulie – septembrie ar reprezenta cel mai ridicat profit operaţional trimestrial raportat vreodată de Samsung Electronics, depăşind câştigul de 15.600 miliarde woni realizat în primul trimestru din acest an. 

Pentru întregul an, compania se aşteaptă la un profit operaţional de 65.000 miliarde woni, depăşind câştigul de 53.600 miliarde woni înregistrat în 2017. 

Joi, Samsung Electronics a anunţat că valoarea brandului său a fost estimată la 59,9 miliarde de dolari, graţie competitivităţii sale în domeniile smartphone, electrocasnice şi cipuri. Citând studiile efectuate de firma de consultanţă Interbrand, concernul sud-coreean a precizat că a fost plasat pe locul şase în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume. Cifra de 59,9 miliarde dolari din acest an reprezintă o creştere de 6,5% faţă de valoarea de 56,2 miliarde dolari la care era evaluat brandul Samsung în 2017. 

Principalul rival al Samsung, grupul american Apple, se află pe prima poziţie în topul celor mai valoroase 100 de branduri din lume, cu 214,4 miliarde dolari, urmat de Google, cu 155,5 miliarde dolari, Amazon, Microsoft şi Coca-Cola. 

Samsung este cel mai important conglomerat din Coreea de Sud cu afaceri în diverse domenii: cipuri, telefoane mobile inteligente, electrocasnice, dar şi în sectorul hotelier. AGERPRES