Actualitate, Featured

Românii au cumpărat tot ce s-a putut de Black Friday! Vânzările au fost uriașe deși reducerile au fost aproape inexistente

Black Friday-ul de anul acesta a fost un real succes pentru retailerii din România. Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday de către eMag, cel mai mare retailer din România, a depășit suma de 300 de milioane de lei (66,7milioane euro).

Potrivit informațiilor afișate de retailer, au fost vândute peste 32.000 de televizoare, 113 bijuterii cu diamante și aproape 13 kilograme de aur. Din numărul total al comenzilor, 26,1 % au fost plătite cu cardul. Numărul produselor vândute a fost de 1.109.764, iar cel al produselor rămase nevândute este de 190.236.

Printre cele mai vândute produse au fost televizoarele, peste 32.000, parfumurile, peste 39.000, electrocasnicele mici, peste 87.000, produse pentru casă, peste 182.800, componente PC și periferice, peste 56.300. În cazul produselor speciale, au fost vândute 113 bijuterii cu diamante.

Cantitatea de aur achiziționată a fost de 12.956 de grame.

Numărul total de vizite pe site a fost de 6.236.230, iar timpul total petrecut de toții utilizatorii pe site-ul eMag a reprezentat echivalentul a 164 de ani, 40 de zile și 22 de ore.

Românii au alocat în acest an de Black Friday sume mai mari pentru cumpărături, astfel că valoarea medie a unei comenzi a urcat cu 70% față de evenimentul de anul trecut, la 850 de lei, căutând în special telefoane mobile, laptop-uri, televizoare si gadget-uri, potrivit datelor magazinului online de produse IT evoMAG.

„Înregistrăm o creștere de 70% a valorii medii a unei comenzi, în comparație cu cea de anul trecut de Black Friday. De asemenea, observăm că românii încep să cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul creșterii nivelului de trai și a puterii de cumpărare”, a declarat directorul general al evoMAG, Mihai Pătrașcu.

Deși au fost mulți care au cumpărat diverse lucruri în ziua respectivă, suynt și foarte mulți nemulțumiți de cum s-a desfășurat Black Friday spunând că reducerile nu au fost așa cum, s-ar fi așteptat și că retailerii au ridicat mai întâi prețurile ca apoi să le reducă.

blank