Administratie Locala

Robert Negoita a gasit solutia comunicarii cu toti cetatenii sectorului 3

Primarul sectorului 3, Robert Negoita, a decis sa eficientizeze activitatea sa de edil si sa faciliteze oamenilor comunicarea cu el. Prin urmare, el a ajuns la concluzia ca menirea sa principala e identificarea problemelor cetatenilor si rezolvarea lor in timp util. 
 
Robert Negoita
 
“Pagina mea oficială are peste 30.000 de fani. Am observat că, din fața computerului, mulți cetățeni își fac curaj și își exprimă doleanțele. E mai simplu decât să faci o sesizare la Primărie, să o înregistrezi și să aștepți să fie rezolvată, nu? Mai ales că, să nu uităm, Sectorul 3 este cel mai mare din București. La început mi-au scris mesaje pe Facebook doar câteva persoane, probabil cu gândul că nimeni nu le va băga în seamă. Când au văzut că primesc răspunsuri, oamenii au început să mă abordeze în număr cât mai mare. Așa mi-a venit ideea să creez un sistem prin care niște tineri entuziaști, voluntari, să se deplaseze în teren, să vadă problemele sesizate de oameni pe Facebook și să le direcționeze urgent către direcțiile abilitate din Primăria Sectorului 3”a declarat Robert Negoita.
 
Negoita a ales șase voluntari care și-au impartit sectorul pe zone. Apoi, fiecare si-a luat în subordine alți voluntari, pentru a putea “acoperi” eficient toate străzile din zona. Primaria Sectorului 3 le-a acordat titulatura de “consilieri civici voluntari” și le-a făcut legitimații prin care să se identifice pe teren. Fiecare responsabil de zonă și-a făcut pagină de Facebook, iar sesizarile venite pe pagina primarului au început să fie redirecționate catre ei. Consilierii civici (linkto: http://www.robertnegoita.ro/category/consilieri-civici ) din Sectorul 3 sunt deja pe strazi de mai bine de trei luni, iar eficiența lor a început să se vada. “Oamenii nu credeau că putem să le rezolvăm problemele. E normală reticența. Apoi au vazut ca lucrurile se misca, iar mesajele dinspre cetațeni s-au înmultit. Am reparat garduri, am retrasat parcări, am înlocuit băncuțe, am asfaltat străduțe, am plantat pomi. Lucruri pe care, dacă oamenii le-ar fi sesizat la Primărie, probabil ar fi avut mult de așteptat ținând cont de numarul limitat de angajați și de importanța altor probleme, mult mai mari. Cetațenii vad însa acum ca exista rezolvare și pentru lucrurile aparent marunte, dar care le aduc mai mare satisfacție, pentru ca privesc în mod direct zona, cartierul, blocul unde locuiesc”, spune Alina Tomasciuc, unul dintre consilierii civici din Sectorul 3.
 
blank