Mai mulți clienții ai ING Bank România, a șasea bancă din sistemul bancar românesc, s-au plâns, luni, că au avut probleme cu plățile făcute în weekend. Reprezentanții băncii susțin că a fost o problemă doar la procesarea unor tranzacțiilor, iar sistemul de plăți este complet funcțional.

Mulți clienți ai ING Bank România s-au plâns, în cursul zilei de luni, pe pagina de Facebook a băncii, că tranzacțiile făcute în acest weekend le-au fost dublate și le-au dispărut sumele aferente din conturi.

„O parte dintre clienți ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING. Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întâmpinat dificultăți în acest sens și le mulțumim pentru înțelegere”, au anunțat reprezentanții ING Bank România.

Citeste si...  Ţara unde dobânda de referinţă a ajuns la 40%, după ce a fost majorată de două ori în 24 de ore în încercarea de a salva moneda naţională

ING Bank România a devenit anul trecut a șasea bancă din România, în funcție de active, depășind CEC Bank. Cota de piață a ING România a fost de 7,85%, la finele anului trecut, la active de 33,5 miliarde de lei, o creștere de 21% față de anul anterior.

Banca a obținut un profit net de 345 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an, o creștere de 35,3%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

loading...