Curtea de Apel Cluj a respins vineri 29 ianuarie apelul intentat de Raed Arafat împotriva sentinței civile care stipula că Secretarul de Stat în MAI nu are temei pentru care să primească daune civile de la jurnalistul Liviu Alexa. Arafat solicitase daune de 100.000 de euro. Plângerea făcută de Arafat a făcut referire la articolele de presă scrise de Liviu Alexa, privitoare la sutele de licitații câștigate de firma clujeană Deltamed, deținută de afaceristul Dan Vasile Gorgan, prietenul lui Raed Arafat în vremea când acesta deținea funcția de Secretar de Stat în Ministerul Sănătății.

În anchetele sale, Alexa a arătat că sub Raed Arafat s-a creat un adevărat monopol, jurnalistul vorbind pentru prima dată despre “băieții deștepți din sistemul de urgență”. Inițial, în procesul civil în care Raed Arafat îi ceruse lui Alexa daune de 100.000 de euro, Tribunalul Cluj respinsese de asemenea pretențiile medicului, considerându-le nefondate.

Citeste si...  Raed Arafat critică dur un produs folosit de o mulţime de români, după ce a văzut o reclamă la metrou. „Nu mai promovaţi aceste aparate ale morţii”