Social-democrații au început să primescă de la centru primele ordine și sfaturi pentru bătălia la europarlamentare, ținta neoficială a partidului fiind de 35%, au relatat surse din partid pentru presă .Potrivit surselor citate, PSD pregătește o campanie ‘totală’ ca repetiție pentru prezidențiale.

Au început să se creioneze primele elemente ale strategiei:

1. Miniștrii și secretarii de stat sunt împinși să se „mute” în teritoriu pe perioada campaniei și să organizeze întâlniri cu activul de partid și cu cetățenii. Orice inaugurare, anunț de finanțare și proiecte de viitor vor fi lansate și anunțate cu fast.

2. Filialele PSD vor scoate la tipar ziare de campanie în care vor prezenta, pe larg, activitatea Guvernului și efectele deciziilor luate de PSD.

3. Mesajul în jurul căruia se va învârti campania PSD va fi acela că România trebuie să fie respectată în Europa la fel ca restul statelor membre UE și că social-democrații din Parlamentul European vor lupta împotriva tratamentului diferențiat Est-Vest.

Citeste si...  Sebastian Ghiţă vrea să ni se urmărească fiecare discuţie la telefon şi fiecare activitate de pe internet

4. Chiar dacă baza campaniei va fi metoda „door-to-door”, PSD va intra puternic în mediul online cu echipe specializate în fiecare organizație județeană care vor distribui pe rețelele de socializare mesajele partidului și vor monitoriza comentariile pe care le primește partidul.

5. O teorie lansată către activul PSD este că social-democrații niciodată nu au pierdut în fața altor partide, ci s-au faultat singuri, așa că anul 2019 poate să fie anul victoriei pentru ei dacă toți trag la aceeași căruță.