IT&C

Promovare Google AdWords – ce avantaje oferă?

Oricine conștientizează în prezent că metodele de promovare și tehnicile de marketing se află într-o continuă evoluție. Dacă vremea în care publicitatea de tip print dădea cele mai bune rezultate a apus, în prezent focusul cade pe metodele de promovare online. Dintre acestea se remarcă una despre care ne oferă mai multe detalii cei de la E-Advertising: promovare Google AdWords.

Probabil că nu mulți știu asta, însă un procent destul de mare din utilizatorii internetului nu fac diferența între rezultatele naturale, organice ale căutărilor pe Google și cele plătite, respectiv anunțurile de promovare Google AdWords.

Fie că ne dăm sau nu seama, fie că ne interesează sau nu subiectul, fiecare dintre noi vede zilnic campanii Google AdWords în desfășurare. Este vorba despre acele anunțuri plătite ce sunt afișate în urma căutărilor efectuate pe Google și care vizează anumite cuvinte cheie specifice. Dacă pentru unii utilizatori aceste anunțuri par a fi deranjante, atunci când vine vorba de companii care vor să își promoveze produsele și serviciile anunțurile Google AdWords sunt de un real ajutor.

Care sunt principalele avantaje pe care le poate oferi o campanie de promovare Google AdWords?

Pentru un răspuns cât mai avizat am apelat la reprezentanții E-Advertising – agenție de marketing digital ce activează pe piața de profil de peste 7 ani și care a reușit de-a lungul timpului să mulțumească peste 1000 de clienți prin campaniile de promovare pe care le-a administrat pentru aceștia și serviciile oferite cu maximum de profesionalism.

Așadar, iată care sunt avantajele pe care le aduce alegerea unei campanii de promovare Google AdWords pentru un business prezent în mediul online:

  • Atragerea mai rapidă a noilor clienți și dezvoltarea business-ului cu ajutorul publicității prin anunțuri Google AdWords;

  • Afișarea anunțurilor se face către acei utilizatori care caută sau sunt direct interesați de anumite produse și servicii. În acest fel, cresc considerabil șansele ca acești clienți potențiali să contacteze sau să comande produsele și serviciile companiei ce alege să se promoveze prin această metodă;

  • Targetarea este mult mai precisă: campania Google AdWords poate fi configurată și personalizată în așa fel încât anunțurile de promovare să fie difuzate doar într-o anumită locație, în intervale orare specifice, în anumite zile din săptămână, etc. În acest fel chiar și un business de dimensiuni mai reduse va reuși să își prezinte ofertele acolo unde se află și clienții potențiali;

  • Anunțurile de promovare pot fi afișate atât utilizatorilor de desktop sau laptop, cât și celor care folosesc dispozitivele mobile;

  • Promovarea Google AdWords permite setarea unor extensii pentru anunțuri, ceea ce înseamnă că se pot oferi informații despre locația afacerii, date de contact și orice alte detalii care să evidențieze produsele și serviciile oferite;

  • Se poate promova o anumită pagină din site, o categorie specifică sau un anumit produs. O condiție de bază este însă ca pagina de destinație aleasă să fie optimizată, pentru a oferi o experiență bună utilizatorilor.

Cu toate aceste avantaje (lista lor poate fi, desigur, completată), devine evident de ce Google AdWords este una dintre cele mai populare metode de promovare online. Cei interesați de această modalitate de promovare se pot documenta suplimentar sau pot obține exact informațiile pe care le doresc de la aceiași specialiști care ne-au oferit și informațiile anterioare – reprezentanții E-Advertising.

blank