Primarul General, Gabriela Firea, impreuna cu primarul sectorului 1, Dan Tudorache, s-au aflat astazi la CET Grivita pentru a verifica stadiul lucrarilor de reparatii la aceasta centrala, dupa avaria survenita in urma cu trei saptamani.

Luna trecuta s-a defectat o componenta a turbinei CET-ului, ceea ce a condus la livrarea deficitara a apei calde de consum in anumite zone din sectoarele 5 si 6. Mentionam faptul ca apa calda nu a fost furnizata la parametrii optimi in orele de consum maxim incepand cu data de 2 mai, din cauza faptului ca avaria a coincis cu trecerea de la regimul de iarna la cel de vara, moment in care 2 dintre cele 4 CET-uri ale Elcen au fost oprite.

Primarul General, Gabriela Firea:

„Desi CET Grivita se afla in administrarea Primariei Sectorului 1, in urma sesizarilor primite atat la Primaria Capitalei cat si la RADET, am decis sa vin la fata locului, impreuna cu primarul Dan Tudorache, pentru a ne asigura ca se fac toate demersurile ca centrala sa fie repornita cat mai curand posibil, astfel incat sa nu mai existe probleme in anumite zone din Capitala cu furnizarea apei calde. Am inteles ca deja se lucreaza pentru remedierea avariei si doresc sa ii asigur pe bucuresteni ca atat Primaria Capitalei cat si RADET si Primaria sectorului 1 lucreaza pentru normalizarea acestei situatii intr-un timp cat mai scurt”.

Citeste si...  Asta da bombă! Mutu este oficial cu două femei! În România, nu e divorțat oficial de Consuelo!

Directorul CET-ului Grivita, Doru Mandrican, a dat asigurari ca se depun eforturi pentru repornirea centralei, tinand cont de faptul ca piesa defecta a fost deja achizitionata, iar in acest moment se executa probleme in sistem.

La randul sau, Primarul sectorului 1, Dan Tudorache, a declarat: „Primaria sectorului 1 a prevazut bani in buget pentru achizitia unei turbine noi si ne pregatim pentru licitatie, astfel incat, anul viitor sa nu mai existe probleme la aceasta centrala”.

RADET desfasoara operatiuni in sistem, in asa fel incat efectele acestei avarii sa fie resimtite cat mai putin.

Pentru preluarea sesizarilor si reclamatiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum si a avariilor produse in sistem, cetatenii au la dispozitie urmatoarele numere:

RADET: 031.9442 (tarif normal)

0.800.820.002 (Tel. verde)

Primaria Capitalei: 0.800.800.868