IT&C

Popular pe Facebook

Facebook, cea mai importantă rețea de socializare din lume, folosește filtre pentru fiecare postare a fiecăruia dintre cele 1,4 miliarde de utilizatori ai săi.

convertirea-profilului-de-facebook-in-pagina-1170x644

Facebook susține că își actualizează fără încetare filtrele astfel încât pe ”Feed”-ul fiecărui utilizator să apară doar cele mai relevante informații.

Majoritatea oamenilor care au cont pe Facebook petrec în medie peste 40 de minute pe zi citind postările, știrile și urmărind filmulețele de pe rețeaua de socializare. Cei care folosesc tablete sau au un smarphone se conectează la rețeaua de socializare de 14 ori pe zi, în medie.

Mai mult, Facebook reprezintă aproximativ 27 la sută din traficul total de date de pe internet.

Cum să ”păcălești” filtrele Facebook

Compania patronată de Mark Zuckerberg a alcătuit un algoritm care nu permite tuturor postărilor să fie văzute de toți prietenii sau fanii unei persoane. Pentru a crește raza de acțiune a mesajelor, Facebook a dezvoltat serviciile contra-cost de promovare a postărilor și pe cele de marketing (n.r. – pentru cele 50 de milioane de companii, firme sau vedete înscrise în rețeaua de socializare).

Această promovare poate fi foarte costisitoare în cazul audiențelor mari, astfel că firmele încearcă cu disperare să își implice cât mai mult utilizatorii în discuții. Facebook detectează nivelul de interes al unui utilizator în legătură cu un subiect în funcție de cât de mult a participat la discuții sau câte like-uri a dat în conexiune cu această temă.

Pași gratuiți pentru creșterea popularității pe Facebook

Dacă sunteți interesat de o anumită persoană sau afacere și ați dat numeroase click-uri și like-uri, atunci Facebook vă va arăta și mai multe postări ale acestora. Reciproca este, de asemenea, valabilă. Dacă nu ați mai interacționat de o vreme cu cineva, atunci probabil că nu veți primi cele mai recente notificări ale acestora.

Dacă vreți să urmăriți activitatea cuiva pe Facebook și să primiți informații relevante și recente trebuie doar să vizitați pagina de profil. Câteva like-uri oferite sau chiar și un comentariu sau două sunt suficiente pentru ca Facebook să își modifice filtrul în acest caz.

Dacă administrați pagina unei companii, încercați să vă implicați fanii în discuții. În cazul în care alegeți să apelați la postările promoționale plătite, nu uitați să le amintiți celor care urmăresc pagina să comenteze sau să ofere un like sau un share. În acest fel, mesajele pe care le postați pe viitor vor avea o rază mult mai mare de acțiune.

blank