Featured, IT&C

OBLYO DIGITAL AGENCY – printre primele poziţii pe piaţa de digital marketing din Romȃnia

Aceste rȃnduri nu au intenţia de a vă umple capul cu tot felul de date de specialitate legate de domeniul digital marketingului şi al campaniilor din domeniu, duse pe tărȃmul cucerii unei indexări cȃt mai bune a afacerii şi a site-urilor clientelei.

Vom atinge, în mare, şi liniile de bază ale problemei –nu avem cum, altfel –, dar nu într-un mod arid şi plictisitor, pentru aceasta, paginile online sunt pline de articole puternic informative (şi informatizate), de felurite abordări, din multiple unghiuri de vedere, care se vor, fiecare, cȃt mai bine acoperitoare ale parcelei de analiză pe care şi-o propun.

Internetul vă stă, generos, la dispoziţie, mai ales în cazul în care sunteţi unul dintre cei interesaţi de obţinerea unui ajutor digital în marketingul care circumscrie evoluţia afacerii dumneavoastră, dar nu aveţi cunoştinţe în domeniu, iar implicarea în calitate de beneficiar al serviciilor într-o astfel de întreprindere (care, de cele mai multe ori, în mod fals este prezentată drept o campanie „minune”, cu rezultate dintre cele mai rapide) necesită, fireşte, o stăpȃnire bună a datelor de bază ale problemei, a planului şi drumului unei campanii.

Despre ceea ce face diferenţa

Noi suntem aici, de fapt, pentru a vă vorbi despre OBLYO DIGITAL AGENCY, compania de publicitate digitală care a ştiut, prin desăvȃrşit profesionalism, seriozitate şi onorarea fără pată a fiecărui contract, să ajungă la ocuparea unuia dintre locurile fruntaşe pe piaţa de profil, loc aflat într-un proces permanent de „autoindexare” superioară.

Obiectivul final fiind acela de ocupare a primului loc, de consolidare a unui renume care să impună în întreaga piaţă calitatea profesioniştilor săi ca oameni competenţi, dar şi oneşti, a impunerii, de fapt, a onoarei într-o lume în care dezertarea de la onoare este un fapt curent.

Şi ce dovadă pentru susţinerea celor de mai sus mai bună ar putea fi decȃt aprecierea clienţilor săi:

In scurt timp de la începutul colaborarii noastre cu Oblyo, rezultatele au început să se vadă,  într-un domeniu important pentru orice companie : cel al SEO si al promovării online,  în general.  Pentru noi a fost vital să fim vizibili în mediul virtual,  să facem cunoscute realizările obținute cu mari eforturi timp de 20 de ani. Acum avem mulțumirea de a ocupa locul bine meritat, grație dedicarii, pasiunii si profesionalismului echipei Oblyo pe care o recomand ca partener de incredere.

Adrian Paraicu – Director – Euramis Consulting

Recomand agentia Oblyo Digital pentru gestionarea abila si transparenta a Google Adwords si tot ce tine de SEO. Echipa isi doreste sa livreze rezultate pentru clientul lor ca si cum ar fi propriul proiect, fiind foarte disponibili si flexibili.

Sebastian Carstoiu Country manager – PENOSIL SRL

Fiecare component îşi are importanţa lui în cadrul unui pachet de campanie integrat

Patru sunt căile pricipale de acţiune care alcătuiesc pachetul mixt al serviciilor companiei în cadrul campaniei digitale integrate: •AdWords, •SEO (Search Engine Optimization), •Advertoriale şi •WordPress,completarea unui serviciu de către altul, întrepătrunderea lor, caracterul sinergic al vectorului lor de putere reprezentȃnd calea către succes, reuşita eforturilor echipei de profesionişti OBLYO.

Bazat pe solida cercetare a pieţei specifică business-ului clientului, pe conceperea strategiei, pe cuvintele-cheie cele mai relevante şi sigure, pe extensiile de tip anunţ, pe optimizare şi implementare, pe Adcopy Writing şi pe riguroasele raportări lunare către client asupra nivelului atins şi randamentului investiţiei iniţiale, componenta de AdWords a campaniei este cea mai rapidă modalitate de a vă poziţiona website-ul în topul rezultatelor motoarelor de căutare şi, în acelaşi timp, cea mai simplă cale de a atrage potenţiali clienţi.

SEO-ul face ca site-ul să fie mereu în atenţia publicului, să ajungă în topuri şi să rămȃnă acolo, OBLYO DIGITAL AGENCY foloseşte strategii şi tehnici eficiente de SEO pe termen lung, al căror rezultat se oglindeşte în creşterea traficului şi a vȃnzărilor, dar oferă şi servicii SEO personalizate, adaptate obiectivelor, clienţilor şi nevoilor acestora, dar şi bugetului disponibil.

Toate aceste componenete de campanie digitală integrată de marketing sunt stăpȃnite şi utilizate la cel mai înalt nivel în cazul companiei de publicitate OBLYO DIGITAL AGENCY, iar serviciile rezultate vă sunt oferite la preţul cel mai avantajos.

Mersul lumii impune, noi suntem siliţi să dispunem

Astăzi, într-o lume puternic digitalizată, succcesul unei afaceri nu mai poate sta departe de  căutarea online, de cuvintele-cheie scurte ori de tip „long-tail” (expresii lungi, fomate din cel puţin trei cuvinte-cheie), de click, de promovarea cibernetică.

Nici o promovare serioasă de tip in-door nu se mai poate face fără valenţele şi instrumentele de marketing digital, căci, fie că eşti şeful unei afaceri, fie că eşti căutător de serviciu sau de cale de promovare,  în faţa ta nu mai stă decȃt computerul, laptop-ul, mouse-ul şi nesfȃrşitele magistrale cu link-uri ale Internetului.

Aceasta este ceea ce oferă OBLYO DIGITAL AGENCY, acesta este nivelul prin care ea găseşte cu cale şi poate a se diferenţia de concurenţă. Dar reţineţi, vă rog, nu aveţi în faţa dumneavoastră decȃt un articol, deci nu avem loc a ne extinde prea mult. Mai mult, pe această temă, în articole viitoare.

Oare este întȃmplător că în lume cele mai mari scăderi s-au concentrat în jurul artelor analogice, cum ar fi corespondența directă, evenimentele, publicitatea tipărită și anunțurile radio și TV?

Nu, căci, în acelaşi timp, spectrul atenției se îndreaptă din ce în ce mai mult în direcţia ecranelor noastre, şi de aici vedem schimbarea locului în care se îndreaptă banii.

Dacă în marketing bugetele sunt în creştere, atunci către ce tip de marketing sau către ce zone ale lui se îndreaptă ele?

Deşi E-mail marketingul este, în continuare, puternic, deşi marketingul pe mobil reprezintă o umbrelă pentru orice categorie de marketing care se concentrează pe un dispozitiv mobil, OBLYO DIGITAL AGENCY ştie că marketingul motorului de căutare, optimizarea motorului de căutare și tot ce poate fi găsit atunci când este folosită căutarea devine omniprezent și din ce în ce mai important, marketingul de conținut fiind în centrul noilor metode de obținere a clienților.

Specialiştii săi nu se mai întrebă de ce oamenii cheltuiesc mai mulţi bani pe piața de marketing digital, căci marketingul digital este cel care produce buna impresie asupra celor care îl compară cu metodele (mediile) mai vechi de a evidenţia mesajul prin publicitate.

OBLYO DIGITAL AGENCY ştie că economisirea de bani este importantă, dar şi investiţia lor este importantă în aceeaşi măsură. Şi mai ştie şi despre importanţa echilibrului potrivit, în condiţiile în care comercializarea tradiţională nu îşi mai exprimă în mod demn de încredere rentabilitatea.

În loc de concluzie

blank„Consumatorul este din ce în ce mai „mofturos”, se plictiseşte repede, trece de la zona offline la zona online şi vrea să ştie cât mai multe informaţii despre produse sau servicii, vrea păreri şi recenzii. Totul este într-o continuă schimbare: comportamentul consumatorilor, tehnologia, modalităţile de promovare etc. Aşadar, brandurile ar trebui să se adapteze: Eyabo Macauley spunea la ICEEFEST că 80% dintre reclamele digitale sunt ignorate; bannerele sunt blocate de adblockers. Noile trenduri forţează brandurile să se folosească de poveşti – poveşti răspȃndite pe scară largă, devenite virale cu ajutorul reţelelor de socializare: Facebook, Twitter etc.

Şi ce modalitate mai bună poate ajuta o afacere să îşi spună povestea şi să o facă virală? Advertorialele!”

Cristian Ioniţă,  CEO – Oblyo Digital Agency

 

blank