Politic

NIMIC NOU, BASESCU II CRITICA PE CIOLOS SI IOHANNIS!

Traian Băsescu susţine că Dacian Cioloş ştia demult că va fi premier şi că face cârdăşie cu PSD, afişând un teatru ieftin. Fostul preşedinte crede că Guvernul va trece de votul Parlamentului şi, din acel moment, Mişcarea Populară va trece în Opoziţie.

s560x316_Traian_Basescu-3 „Are susținerea PSD pentru că în mod cert au convenit să nu se prea atingă de linia a doua, adică secretari de stat, directori de regii și alte funcții importante, ceea ce cred ca a fost o greșeală a lui Cioloș, lucru care sunt convins că l-a convenit și cu PNL. Dacă acest compromis a împins către eșec guvernul Cioloș, responsabilitatea va aparține și lui Iohannis și lui Cioloș.

Aceasta a fost promisiunea făcută lui Dacian Cioloș la momentul la care nu stiam că va fi și sprijinul PSD. Acum nu mai au nevoie de cele 8 voturi noastre. Vom discuta la partid care e opțiunea pentru că acum nu mai e pericolul ca guvernul să nu treacă pentru că noi am anunțat că vom da votul de investitură al guvernului, după care vom trece în opoziție.

Nu e bine să ajungem să schimbăm guverne pe presiune străzii. Ponta a decontat si propriile erori de la doctorat pana la pierderea alegerilor prezidentiale, micile lui minciunele in CV, dar mai ales incidentul de la Interne. Sunt convins că Dacian Cioloș știa demult că va fi premier, se astepta doar momentul potrivit. M-a deranjat mascarada consultarilor prelungite. Un teatru ieftin. Daca tot a demisionat premierul atunci trebuia sa il desemneze. Faceam consultarile in 2 ore. Din 15 in 15 minute cu fiecare partid…!”, a spus Traian Băsescu.

blank