Dacă vrei ca mesajul tău să fie auzit, înțeles și crezut, trebuie să te lupți pentru atenția clientului în mediul online. Mulți poate ți-au spus că pentru a atrage atenția clientului asupra afacerii tale ai nevoie de conținut. Este adevărat. Conținutul este critic în dezvoltarea unei afaceri, dar atenție, relevanța sa este regină.

Conținutul nu este rege. Nu este o strategie. Conținutul este un mijloc de a pune capăt, o tactică. O tactică foarte, foarte importantă. Dar obiectivul unei afaceri nu este acela de a crea conținut, ci de a crea valoare pentru companie.

Marketingul de conținut adaugă valoare companiei prin susținerea unei valori relevante pentru persoanele interesate, în vederea vânzării mai multor produse și servicii pentru prima dată și de-a lungul timpului. Relevanța este scopul.

Cu toate acestea, crearea de conținut excelent este doar o parte a dezvoltării unei practici de marketing de conținut de înaltă clasă. Partea cu adevărat dificilă este luarea deciziei cu privire la ceea ce, dintre toate acele conținuturi, ar trebui să oferi și cui.

Dintr-un anumit punct de vedere este o problemă de matematică. Dacă iei numărul de bucăți de conținut la verificat, promoții, videoclipuri, anunțuri, utilizatori generați de numărul de canale pe care le poți distribui, cum ar fi e-mailuri, pagini web, magazine online, buletine de știri, bloguri, numărul de segmente de piață, atunci ai o problemă combinatorică foarte mare.

În prezent, există tehnologii care utilizează date și informații despre interesul oamenilor de a aborda modul de difuzare a conținutului relevant.

Ținând cond de tehnologia anunțurilor, acum poți automatiza generarea de informații și luarea de decizii în timp real cu privire la cea mai bună sursă de conținut potrivită pentru o persoană, pe mai multe canale.

Reține că firmele care vor crea conținut relevant vor înregistra creșteri dramatice ale performanței datorită investiție în conținut. Se pare că realizarea de conținut relevant pentru clienți funcționează. Conținutul este critic, dar nu este rege. Relevanța este regină.

Din acest motiv, este important să înțelegi de ce un conținut bun și relevant te va ajuta să-ți construiești brand-ul. Odată înțeles acest lucru, îți vei putea construi o strategie de conținut puternică pentru site-ul tău, ceea ce va duce la dezvoltarea ulterioară a afacerii tale.

Conținutul bun și relevant este adesea prima interacțiune pe care o are un client potențial cu brand-ul tău

Când oamenii vizitează pentru prima oară site-ul tău, aceștia utilizează conținutul pe care îl găsesc pentru a evalua dacă au nevoie de serviciile tale și pentru a decide dacă afacerea ta este credibilă. Primele impresii contează. Prin urmare, este important să te asiguri că scrii conținut relevant care să ofere rapid informațiile cheie pe care dorești să le cunoască clienții tăi și care este, de asemenea, centrat pe nevoile lor. Acesta este motivul pentru care mărturiile clienților sunt atât de importante. Conținutul de calitate îți permite să transmiți celorlalți despre personalitatea business-ului tău, dând dovadă de credibilitate și relevanța.

Conținutul de calitate și relevant te ajută să îți îmbunătățiți ranking-ul în motoarele de căutare

Conținutul bun și relevant îți îmbunătățește șansele de a fi găsit online. Pentru a te clasifica în motoarele de căutare, trebuie să ai un conținut nou și relevant pentru publicul tău. Contrar convingerii populare, trebuie să te concentrați asupra creării unui conținut care să pună pe primul pe loc publicul, mai degrabă decât motoarele de căutare.

Google nu doar indexează pagina ta pe baza cuvintelor cheie, ci și relevanța relevanței semantice a unei pagini și a backlink-urilor către site-urile credibile. Bonusul oferit de crearea de conținut credibil este că vei ajunge să oferi mai multă valoare vizitatorilor tăi. Acest exercițiu te asigură că realizezi conținut pe baza dorințelor clienților potențiali. În cele din urmă, va rezulta un conținut care răspunde întrebărilor lor, mărind șansele de a-i transforma în clienți.

Convinge vizitatorii să se transforme în clienți

Merită să îți amintești că acest conținut bun și relevant te poate ajuta să convertești vizitatorii în clienți. Dacă site-ul tău realizează o primă impresie bună datorită conținutului informativ, îi poți determina ușor pe clienți să facă o achiziție.

De fapt, tot conținutul și paginile de pe site-ul tău ar trebui să aibă ca scop creșterea ratei și volumului pe care vizitatorii îl convertesc într-un anumit obiectiv, cum ar fi cumpărarea unui produs sau completarea unui formular de cerere. Strategizarea modului în care utilizatorii se vor deplasa prin site-ul tău este o parte esențială a îndrumării acestora prin intermediul acestui canal de vânzări.

Când vei înțelege de ce contează un conținut bun și relevant și vei pune în aplicare o strategie pentru a satisface aceste elemente cheie, vei reuși să creezi nu doar un conținut informativ, ci și introspectiv, iar acest lucru îți va oferi un avantaj în cadrul competiției acerbe de pe piață. Crearea de conținut bun și relevant pe site te va ajuta să stabilești o relație permanentă cu clienții tăi, ceea ce va duce la cunoașterea brand-ului tău dincolo de produsele și serviciile pe care le oferi.

Și dacă ai înțeles importanța unui conținut bun și relevant pentru afacerea ta, dar nu știi care sunt pașii în vederea scrierii unui astfel de conținut, Oblyo Digital Agency, aliantul tău de încredere în crearea unei campanii de marketing de succes, îți pune la dispoziție podcastul intitulat Un ghid cuprinzător despre cum să scrii conținut relevant pentru site-ul tău.

Prin intermediul acestui podcast, specialiștii Oblyo îți pun la dispoziție informații despre cum să scrii articole care să producă buzz, despre ce trebuie să cuprindă un articol, care este scopul său, despre găsirea unui titlu potrivit etc. Parcurge-l cu atenție, fiindcă vei înțelege în scurt timp cum să crezi conținut relevant care să contribuie la dezvoltarea afacerii tale.

Succes!

Citeste si...  Samsung Galaxy S5, cea de-a cincea generaţie!