Michelle Obama se pricepe de minune să atragă atenția asupra sa și o face foarte bine. Chiar și după ce a părăsit Casa Albă, în urmă cu aproape doi ani, fosta Primă Doamnă a Americii rămâne un personaj extrem de interesant.

Recent, soția lui Barack Obama și-a lansat volumul de memorii Becoming, o carte care descrie cu lux de-amănuntul viața ța. Cartea este un bestseller, Michelle Obama aflându-se în plin turneu de promovare.

Stilul ei vestimentar sobru și elegant a fost înlocuit miercuri seară (19 decembrie) cu unul îndrăzneț, strălucitor, aproape ostentativ. Michelle Obama a reușit să iasă în evidență într-o ținută galben-aurie.

Aceasta a purtat în timpul interviului de la Barclays Center din Brooklyn, New York, o pereche de cizme Balenciaga, înalte și strălucitoare, în valoare de 4.000 de dolari.

Citeste si...  Judecătorul preferat de Donald Trump își continuă cursa către Curtea Supremă

Încălțările îndrăznețe, dar și scumpe, alături de rochia galben-neon, semnată tot de casa de modă Balenciaga au atras atenția americanilor. Presa s-a grăbit să afirme că „cizmele ei au doborât internetul”, potrivit Huffington Post.

aici :http://nbcchi.com/bAyswkQ

 

Analizând reacția actriței din Sex and the City, Sarah Jessica Parker, cea care i-a luat interviul, am putea afirma că apariția lui Michelle Obama a fost de-a dreptul răvășitoare. Deși mulți cârcotași au criticat-o pe rețelele de socializare pentru alegerea vestimentară poate puțin cam îndrăzneață.

Noua sa carte, Becoming, s-a vândut în peste 1,4 milioane de exemplare în prima săptămână de la lansare. The New York Times a numit-o „perlă lustruită” la categoria memorii, în timp ce The Guardian a spus că a fost „înzestrată cu un înalt nivel de onestitate”.