Ajută la buna funcţionare a sistemului cardiovascular, respirator şi digestiv

  bicilete

Din ce in ce mai popular, mersul pe bicicleta, este deja un mijloc de transport urban. Adeptii curentului eco au inlocuit demult masina cu bicicleta. Studiile arata ca pedaland, ne mentinem sanatosi, imbunatatim calitatea vietii si ne tonificam musculatura. Mersul pe bicicleta ajuta la o buna functionare a sistemului cardiovascular, respirator si digestiv.

Stimuleaza metabolismul si este extrem de eficient intr-o dieta,Intr-o ora de pedalat se ard aprox 400 kcal. Mersul pe bicicleta reduce stresul, relaxeaza, invigoreaza, creste increderea si stima de sine si imbunatateste… coordonarea.

Mersul pe bicicleta are marele avantaj ca poate fi practicat la orice varsta! Unde mai pui ca mersul pe bicicleta te poate ajuta sa dai jos cateva kilograme pe luna si sa te mentii permanent in forma fara a depune cine ştie ce efort. Specialistii spun ca nici macar nu e nevoie sa pedalezi ca la curse. o viteza de 19-22 kilometri pe ora e suficientă pentru a scapa de circa 200 kilocalorii in doar jumatate de ora.

Nu trebuie sa te sperii daca transpiri. Din contra, e chiar foarte bine! Inseamna ca elimini foarte multe toxine pe cale naturala; in plus, iti vei pune cu adevarat sangele in miscare si iti vei oxigena mult mai bine creierul.

In cazul in care faci parte din randul biciclistilor profesionisti si poti sa pedalezi zilnic cu peste 40-50 de kilometri la ora intr-un ritm constant, te vei bucura sa afli ca arzi de trei ori mai multe calorii decat un biciclist mai „lenes”.

Mersul pe bicicleta este un exercitiu cardio extrem de eficient. In plus, îţi antrenezi muschii picioarelor si abdomenului inferior. Studiile mai arata că bicicliştii împătimiţi trăiesc mai mult si mai bine! Ce mai aştepţi? Scoate bicicleta pentru macar o tura de cartier!

 

 

Citeste si...  Gabriel Cotabita : "Nu exista exceptii in relatii"