Meghan Markle a dat în judecată grupul de presă Newspapers Limited (ANL) care deţine ziarele și a pierdut cea mai recentă rundă în proces relatează Daily Mail şi Mail on Sunday.

Meghan Markle a dat în judecată grupul de presă pentru încălcarea intimităţii şi a drepturilor de autor, după ce Mail on Sunday a publicat extrase dintr-o scrisoare pe care ea i-a trimis-o în 2018 tatălui ei, Thomas Markle.

Săptămâna trecută, ANL s-a folosit de cartea recent publicată „Finding Freedom” a jurnaliştilor americani Omid Scobie şi Carolyn Durand, susţinând că Markle a oferit informaţia autorilor.

Avocatul ei, Justin Rushbrooke, a spus: „Reclamanta şi soţul ei nu au colaborat cu autorii cărţii, nici nu au dat interviuri pentru aceasta sau fotografii”. El a susţinut că volumul se bazează pe materiale publicate de ANL şi alte surse de pe domeniul public.

Marţi, judecătoarea Francesca Kaye a permis apărării ANL să se folosească de carte şi a refuzat să îi ofere lui Markle permisiunea de a face apel asupra deciziei. Avocaţii lui Markle pot duce decizia lui Kaye la Curtea de Apel.

Judecătoarea a spus că Scobie a negat, într-o mărturie depusă la Curte, că ar fi existat vreo cooperare din partea lui Markle legat de carte. „Dacă, aşa cum este sugerat, este totul un castel din cărţi de joc, o să cadă rapid la proces”.

Cazul urmează să înceapă să fie judecat în ianuarie 2021.

Prinţul Harry şi Meghan Markle sunt stabiliţi în Statele Unite de la începutul anului, după ce au renunţat la rolurile formale în Familia Regală britanică.

Citeste si...
Hillary Clinton nu poate accepta înfrângerea. Vezi ce acuzații face