Strategia editorială „pe termen lung”, promisă de Președintele Director General al TVR, Stelian Tănase, a rămas deocamdată doar o vorbă în vânt.

steliantanse_62435900

În loc de aceasta, Tănase defilează cu un proiect care se numește „schimbarea strategiei de programe a SRTv, prin diferenţierea identităţii editoriale a canalelor publice conform legii nr. 41/1994, prin modificarea grilelor cadru, cu respectarea tuturor prevederilor legale incidente”, conform celor postate pe site-ul instituției.

În Consiliul de Administrație care a aprobat această strategie, Stelian Tănase a venit cu un alt text decât cel aprobat anterior de Comitetul Director. “Comitetul Director va elabora noua strategie de programe a SRTv, care, însoţită de calendarul implementării şi de analiza tehnico-economică, vor fi supuse spre aprobare în următoarea şedinţă a Consiliului de Administraţie”, se arată în hotărârea CA.

Citeste si...  Istoria nebănuită a șampaniei. Doar vinurile produse într-o zonă poartă denumirea ”champagne”