Jennifer Lopez a îmbrăcat din nou, la 50 de ani, rochia de culoare verde care a devenit un simbol pentru Google Images.

Jennifer Lopez diva americană a purtat pentru prima dată creația Donatellei Versace la premiile Grammy în februarie 2000. Fostul CEO Google, Eric Schmidt, a dezvăluit ulterior că au fost atât de multe căutări după fotografii cu rochia după aceea, încât i-a inspirat să creeze Google Images.

J. Lo a defilat la Săptămâna Modei de la Milano într-o rochie asemănătoare. Ea şi-a făcut apariţia pe podium într-o rochie verde, cu palmieri, extrem de decoltată şi care i-a lăsat la vedere silueta impecabilă. Filmulețul cu artista defilând în versiunea modernă a rochiei în timpul showului de modă a casei Versace a fost vizionat de peste două milioane de ori pe rețelele de socializare.

 

https://twitter.com/yashar/status

Spectacolul de vineri, de la Milano Fashion Week, a adus un omagiu atât rochiei originale, cât și lui Jennifer Lopez. Ultimele modele din spectacol au defilat pe piesa artistei, „Love Don’t Cost a Thing“, din 2001, iar un montaj cu pasaje din Google Image şi căutările rochiei originale de la Grammy a fost proiectat pe pereţi.

Citeste si...  Jennifer Lopez, dată în judecată pentru încălcarea drepturilor de autor

Google a fost fondată în 1998, dar Google Images nu a fost introdusă pe site decât abia după iulie 2001.

„Când Google a fost lansat, oamenii au fost uimiţi că au putut afla despre aproape orice, tastând doar câteva cuvinte într-un computer“, a scris Schmidt în Project Syndicate în 2015, „însă co-fondatorii noştri Larry Page şi Sergey Brin – ca toţi inventatorii de succes – au continuat să itereze.

Şi au continuat cu imagini. Până la urmă, oamenii au dorit să vadă mai mult decât text. Acest lucru a apărut pentru prima dată după premiile Grammy 2000, unde Jennifer Lopez a purtat o rochie verde care a atras atenţia întregii lumi. La vremea respectivă, a fost cea mai populară interogare de căutare pe care am văzut-o vreodată“, a declarat fostul CEO Google, Eric Schmidt.