Economic, Featured

IGSU vrea sa cumpere transport aerian de 37 milioane lei

IGSU a lansat o licitaţie pentru achiziţionarea unor bilete de avion cu valoare care ar putea ajunge la aproximativ 3,7 milioane lei.

Reprezentanţii IGSU au declarat, pentru Mediafax, că serviciile vor fi cumpărate pentru deplasările personalului în contextul Preşedinţiei Consiliului UE.

Totodată reprezentanţii IGSU au adăugat că serviciile care vor fi cumpărate vor servi şi deplasărilor curente. Potrivit anunţului publicat pe site-ul SEAP-SICAP licitaţie pentru achiziţionarea unor servicii de transport aerian internaţional are valoare cuprinsă între 188.000 lei şi 3.760.000 lei.

„În vederea asigurării deplasărilor frecvente, pentru misiunile de relaţii internaţionale şi misiunile operative din străinătate, se impune organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de atribuire pentru încheierea unui acord-cadru de servicii de transport aerian. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări o singură dată, în a 10-a zi, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Valoarea totală estimată: Intervalul între: 188.000,00 şi 3.760.000,00. Moneda: RON”, potrivit anunţul publicat pe site-ul SEAP-SICAP.

Contractul va avea o valabilitate de doi ani, fără posibilitatea reînnoirii acestuia.

„În vederea asigurării deplasărilor frecvente, pentru misiunile de relaţii internaţionale şi misiunile operative din străinătate, se impune organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de atribuire pentru încheierea unui acord-cadru de servicii de transport aerian. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite: Minim un contract subsecvent pe lună şi ori de câte ori apare necesitatea organizării unor deplasări externe, corespunzător destinaţiilor/claselor/duratelor deplasărilor, stabilite de autoritatea contractantă. Reluarea competiţiei se va face prin solicitarea de oferte de preţ către toţi semnatarii acordului-cadru, pe toată durata acestuia (doi ani)”, conform sursei citate.

Serviciile de transport aerian pentru Inspectoratrul General pentru Situaţii de Urgenţă vor fi finanţate prin bugetul de stat.

Licitaţia deschisă cuprinde încheierea unui acord-cadru între IGSU şi un număr maxim de participanţi la acord de 10 operatori economici.

Operatorii economici interesaţi vor putea trimite cereri de participare la licitaţie până pe 7 februarie 2019, ora 15:00. Printre condiţiile participării la licitaţie se numără şi o medie a cifrei de afaceri globală a operatorilor economici pe ultimii trei ani de cel puţin 188.000 de lei, fără TVA.

„Operatorii economici ce participa la depunerea unei oferte trebuie sa dovedeasca că au o medie a cifrei de afaceri globală pe ultimii trei ani (2015, 2016, 2017) de cel puţin 188.000,00 lei fără TVA. Valorile vor fi exprimate în lei. Pentru conversia lei/ altă valută se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BCE pentru anul respectiv (2015, 2016, 2017). Se vor prezenta situaţiile financiare sau extrase din situaţiile financiare (bilanţuri aferente exerciţiilor financiare) pentru ultimii 3 ani financiari încheiaţi (2015, 2016, 2017) vizate de autoritatea unde au fost depuse sau va fi prezentată recipisa care atestă depunerea prin mijloace electronice (copie conform cu originalul cu semnătură şi ştampilă).

Dacă din motive obiective, justificate corespunzător, ofertanţii nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, aceştia pot să-şi demonstreze situaţia economică şi financiară şi prin prezentarea altor documente care să reflecte situaţia economică şi financiară. Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor prezentarea altor documente în cazul în care cele nominalizate nu sunt relevante. Pentru conversia lei/altă valută se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BCE pentru anul respectiv (2015, 2016, 2017). – Iniţial operatorii economici participanţi la procedura de atribuire (ofertant / ofertant asociat / terţ susţinător) vor completa DUAE (conform art. 193 alin. (1) din legea nr. 98 / 2016). La solicitarea autorităţii contractante ofertanţii ale căror oferte sunt declarate admisibile în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor vor prezenta documente justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE”, explică sursa menţionată.

De asemenea, „ofertantul va prezenta o listă a principalelor servicii similare cu cele ce fac obiectul caietului de sarcini, prestate în ultimi 3 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor), conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, servicii similare în valoarea cumulată de minim 188.000,00 lei fără TVA. Prin servicii similare cu cele care fac obiectul acordului cadru ce urmează a fi atribuit, raportate la sectorul / domeniul în care se încadrează acestea se înţelege servicii de transport aerian ocazional. Ofertantul va demonstra că a prestat servicii similare de transport aerian ocazional în ultimii 3 ani, prin unul sau mai multe contracte, servicii similare celor care fac obiectul caietului de sarcini. Pentru contractele pe care ofertantul le va prezenta pentru a demonstra experienţa similară, se vor completa următoarele informaţii: – tipul contractului; obiectul contractului, descrierea serviciilor prestate; valoarea serviciilor prestate; beneficiarul contractului; preţ total contract; perioada în care s-a realizat implementarea contractului”.

blank