Mai târziu, în acest an, memoria cache Google AMP va afișa în cele din urmă adresele URL ale editorilor în loc de adresele URL Google în rezultatele căutării Google a anunțat astăzi că este pe cale să soluționeze una dintre cele mai enervante „caracteristici” ale AMP ale paginilor mobile accelerate ) – adrese URL Google, nu adresele URL ale editorilor, care se afișează în rezultatele căutării difuzate din cache-ul AMP.
 
Au fost parcurși câțiva pași pe parcursul dezvoltării proiectului AMP pentru a rezolva această problemă, dar absența unei soluții complete care să mențină adresa URL a editorului continuă să fie un factor care împiedică adoptarea cadrului. În luna aprilie a acestui an, Apple a mers atât de departe încât să-și împingă propria soluție pentru utilizatorii iOS / Safari.
 
Recunoscând această problemă restante, Malte Ubl, Tech Lead pentru proiectul AMP la Google, a postat pe Twitter spunând: „Nu vă place http://google.com/amp URL-urile? Și noi nu vom fi o știre binevenită pentru editorii care au adoptat deja cadrul AMP – și îi vor încuraja pe cei de pe gard să se apropie sau să sară în cele din urmă la bord.
 
Malte a explicat ce se întâmplă în spatele scenei pentru a face acest lucru:
 
Ne-am angajat într-un efort de lungă durată de mai multe luni și astăzi, în final, ne simțim încrezători că am găsit o soluție: Așa cum recomandăm TAG-ul W3C, intenționăm să implementăm o nouă versiune a serviciului AMP Cache bazat pe standardul Web Packaging. Bazându-se pe acest standard web, navigările din Căutarea Google pot beneficia de preîncărcarea de confidențialitate și de performanța serverelor Google, în timp ce adresele URL rămân destinate editorului și contextul principal de securitate al webului, originea rămâne intactă. Am construit un prototip bazat pe browserul Chrome și o versiune experimentală a Căutării Google, pentru a vă asigura că acesta oferă de fapt atât UX-ul dorit, cât și performanța în cazuri reale de utilizare. Acest pas ne dă încredere că avem o soluție promițătoare pentru această problemă dificilă și că va deveni în curând modul în care utilizatorii vor întâlni conținut AMP pe web.
 
Malte se așteaptă ca primele schimbări să fie văzute în a doua jumătate a anului 2018. Vom aștepta în special acest lucru și îi vom ține pe cititorii noștri anunțați pe măsură ce începe să se extindă.
Citeste si...  Ce trebuie să ştim despre tuse